Pregled bibliografske jedinice broj: 1019165
Mrežne igre u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika
Mrežne igre u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika // Dijete i jezik danas - razvoj pismenosti u materinskom i inom jeziku / Majdenić, Valentina ; Trtanj, Ivana ; Živković Zebec, Vedrana (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 113-137 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1019165 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mrežne igre u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika
(Web Games in Teaching and Learning the Croatian
Language)
Autori
Mihaljević, Ana ; Mihaljević, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas - razvoj pismenosti u materinskom i inom jeziku
/ Majdenić, Valentina ; Trtanj, Ivana ; Živković Zebec, Vedrana - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019, 113-137
Skup
8. međunarodni znanstveni skup Dijete i jezik danas: Razvoj pismenosti u materinskom i inom jeziku 2017
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 01.12.2017. - 02.12.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
digitalni sadržaji, elektroničke obrazovne igre, e-učenje, hrvatski jezik, interaktivno učenje, metode poučavanja
(Croatian language, digital content, E-learning, electronic educational games, interactive learning, teaching methods)
Sažetak
U radu je riječ o ulozi mrežnih obrazovnih igara u učenju i poučavanju hrvatskoga jezika. Predstavit će se različite vrste mrežnih igara (npr. Križić- kružić, Tetris, Memori, 2D pucnjava) i kvizovi s različitim vrstama pitanja koje su autori izradili za učenje hrvatskoga jezika, a koji su primjer kako se informatička tehnologija može upotrijebiti za učenje hrvatskoga jezika. Pokazat će se kako se takav tip igara može rabiti za učenje pravopisa, gramatike, leksika te upoznavanje hrvatske kulture i povijesti. Većina igara namijenjena je učenicima u početnim razredima osnovne škole, ali neke su namijenjene učenicima srednjih škola te strancima koji uče hrvatski kao strani jezik. Svim tim igrama može se pristupiti na mrežnoj stranici Jezične igre. Igre su izrađene tako da se mogu igrati i na mobilnim uređajima i na različitim mrežnim preglednicima. Igre su izrađene s pomoću besplatne programske tehnologije koja postoji na mreži. Navedena programska tehnologija nije zaštićena autorskim pravima tako da se tako izrađene igre mogu upotrebljavati u obrazovne svrhe bez ograničenja. U radu će se iznijeti prednosti e- učenja i učenja s pomoću interaktivnih igara kao i ideje za budući rad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Zagreb,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli