Pregled bibliografske jedinice broj: 1018961
Dubrovačko hotelijerstvo i svjetski trendovi u turizmu
Dubrovačko hotelijerstvo i svjetski trendovi u turizmu, 2017., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, Dubrovnik
CROSBI ID: 1018961 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dubrovačko hotelijerstvo i svjetski trendovi u turizmu
(Dubrovnik hotel industry and world trends in tourism)
Autori
Dominiković, Luka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju
Mjesto
Dubrovnik
Datum
10.07
Godina
2017
Stranica
103
Mentor
Krželj-Čolović, Zorica
Ključne riječi
razvoj, trend, turistički proizvod, hotelski lanac, brend, sigurnost
(development, trend, tourist product, hotel chain, brand, security)
Sažetak
Rad se bavi stanjem i razvojnim perspektivama dubrovačkog hotelijerstva u uvjetima trenutno dominantnih trendova u svjetskom turizmu. U okolnostima sve bržih promjena u svijetu u kojem živimo kreiraju se novi obrasci ponašanja suvremenog čovjeka koji bitno utječu na njegov odnos prema potrošnji vlastitog slobodnog vremena. Razvoj tehnologije, poglavito prometne i komunikacijske ubrzao je razvoj turističke industrije te je turizam danas najveća i najbrže rastuća gospodarska djelatnost u globaliziranom svijetu. Dubrovnik je najpoznatija turistička destinacija u Hrvatskoj sa dugogodišnjom tradicijom u turizmu. U razdoblju poslije Domovinskog rata suočio se sa mnogim izazovima u kojem pravcu usmjeriti svoj turistički razvoj. Vrlo važan alat koji mu može pomoći na tom puta je svakako praćenje svjetskih trendova te iste, poštivajući svoje specifičnosti, pokušati primijeniti u vlastitu korist. Struktura turističkih proizvoda koji su trenutno prevladavajući u dubrovačkom turizmu nije optimalna. Kako bi postigao optimum u tom segmentu Dubrovnik mora dodatno razvijati neke turističke proizvode kako bi privukao željeni segment turista uvažavajući naročito one koje će utjecati na produljenje turističke sezone. Poznati domaći i međunarodni hotelski lanci moraju i dalje nastaviti davati svoj doprinos razvoju ponude turističkih proizvoda. Dubrovnik, također, mora riješiti i neke od trenutnih problema kao što su promet unutar grada i nedostatak kvalitetne radne snage. Dodatne napore mora ulagati i u unapređenje destinacijskog menadžmenta te jačanju vlastitog brenda. I na kraju, sigurnost je bila i mora ostati glavni prioritet jer ona je jamac i glavna pretpostavka svakog daljnjeg razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija