Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1018926

Konstrukcija roda u ilustriranim reklamnim oglasima u hrvatskom tisku prve polovice 20. stoljeća


Miklošević, Željka
Konstrukcija roda u ilustriranim reklamnim oglasima u hrvatskom tisku prve polovice 20. stoljeća // Izvedbe roda u hrvatskome jeziku, književnosti i kulturi: zbornik radova 46. seminara Zagrebačke slavističke škole / Brković, Ivana ; Pišković, Tatjana (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 157-174 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1018926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstrukcija roda u ilustriranim reklamnim oglasima u hrvatskom tisku prve polovice 20. stoljeća
(Construction of gender in illustrated advertisements in Croatian daily newspapers in the first half of the 20th Century)

Autori
Miklošević, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Izvedbe roda u hrvatskome jeziku, književnosti i kulturi: zbornik radova 46. seminara Zagrebačke slavističke škole / Brković, Ivana ; Pišković, Tatjana - Zagreb : Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 157-174

ISBN
978-953-175-687-7

Skup
46. seminar Zabrebačke slavističke škole

Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 21.08.2017. - 01.09.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
ilustrirani reklamni oglasi, rod, multimodalnost, žanr, modalitet
(illustrated advertisements, gender, multimodality, genre, modality)

Sažetak
U radu se analiziraju ilustrirani reklamni oglasi za proizvode za pranje rublja tiskani u hrvatskom dnevnom listu između dva svjetska rata. Osnovna je premisa rada utemeljena na društveno-semiotičkoj teoriji multimodalnosti, a podrazumijeva da su značenjski resursi oblikovani s namjerom i s vrlo jasnim komunikacijskim ciljem. Oglasi se kao multimodalni tekstovi sastavljeni od slike i riječi analiziraju s obzirom na žanr i modalitet. Pritom se nastoji ukazati na postojanje određenog odnosa između različitih žanrova i stupnja njihova modaliteta s jedne strane te društveno definiranih rodnih uloga u tom razdoblju s druge strane.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Miklošević (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Miklošević, Željka
Konstrukcija roda u ilustriranim reklamnim oglasima u hrvatskom tisku prve polovice 20. stoljeća // Izvedbe roda u hrvatskome jeziku, književnosti i kulturi: zbornik radova 46. seminara Zagrebačke slavističke škole / Brković, Ivana ; Pišković, Tatjana (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 157-174 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Miklošević, Ž. (2018) Konstrukcija roda u ilustriranim reklamnim oglasima u hrvatskom tisku prve polovice 20. stoljeća. U: Brković, I. & Pišković, T. (ur.)Izvedbe roda u hrvatskome jeziku, književnosti i kulturi: zbornik radova 46. seminara Zagrebačke slavističke škole.
@article{article, author = {Miklo\v{s}evi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2018}, pages = {157-174}, keywords = {ilustrirani reklamni oglasi, rod, multimodalnost, \v{z}anr, modalitet}, isbn = {978-953-175-687-7}, title = {Konstrukcija roda u ilustriranim reklamnim oglasima u hrvatskom tisku prve polovice 20. stolje\'{c}a}, keyword = {ilustrirani reklamni oglasi, rod, multimodalnost, \v{z}anr, modalitet}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Miklo\v{s}evi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2018}, pages = {157-174}, keywords = {illustrated advertisements, gender, multimodality, genre, modality}, isbn = {978-953-175-687-7}, title = {Construction of gender in illustrated advertisements in Croatian daily newspapers in the first half of the 20th Century}, keyword = {illustrated advertisements, gender, multimodality, genre, modality}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Dubrovnik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font