Pregled bibliografske jedinice broj: 1018780
Kulturna industrija i cyber glazbene prakse: Audio-visual Entrainment tehnologija
Kulturna industrija i cyber glazbene prakse: Audio-visual Entrainment tehnologija // Muzika i društvo
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2012. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1018780 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kulturna industrija i cyber glazbene prakse: Audio-visual Entrainment tehnologija
(The cultural industry and cyber music practices: Audio-visual Entrainment technology)
Autori
Grgurić, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Muzika i društvo
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 08.11.2012. - 11.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cyber kultura ; glazba ; generativna publika
(cyber culture ; music ; generative audience)
Sažetak
Rad proučava današnju cyber kulturu u svjetlu novih glazbenih praksi „generativne publike“ (Tamm) na Internetu, točnije YouTubu kao jednom od njegovih najpopularnijih komunikacijskih portala. S obzirom da je YouTube postao visoko popularni portal koji je velikim dijelom kreiran od strane samih korisnika, on predstavlja ogromno izvorište novih kreativnih praksi. Jedna od tih je i AVE audio-visual entrainment. Na primjeru audio-vizualne prakse moguće je pratiti dinamičke procese kompetitivnosti između institucionalnog marketinga i onog ne-institucionalnog kojeg čine generativna publika. Tako, generativna publika ima dvostruku ulogu. Ona podržava tržište i istovremeno ga potkopava. Internet je kao mreža nad mrežama tako „mobilizirao“ publiku, povezao grupe ljudi u zajedništvo, često kolaborativno s namjerom djelovanja u javnoj sferi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Glazbena umjetnost