Pregled bibliografske jedinice broj: 101831
Unterrichtsphraseologie
Unterrichtsphraseologie, 2001., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 101831 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Unterrichtsphraseologie
(Classroom Discourse)
Autori
Vuković, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2001
Stranica
44
Mentor
Häusler, Maja
Ključne riječi
Fremdsprachenunterricht; Diskursanalyse; Interaktionsanalyse
(foreign language teaching; discourse analysis; interaction analysis)
Sažetak
Rad istražuje jezičnu interakciju u nastavi s ciljem prikupljanja njemačke nastavne frazeologije, koju bi koristili nastavnici njemačkog jezika kako bi mogli održavati nastavu na njemačkom jeziku i tako koristiti prilike za autentičnu upotrebu stranog jezika. Autorica je istraživanje provela u Njemačkoj dobivši stipendiju. Promatrala je 15 sati nastave raznih predmeta na jednoj gimnaziji u Heidelbergu. Nastavnu je frazeologiju i oblike interakcije klasificirala po lingvističkim i didaktičkim kategorijama koje je sama odredila. Sakupila je njemačke fraze za: organizaciju nastave (pozdravljanje, predstavljanje nove osobe, provjera prisutnosti učenika, dijalozi u vezi sa zakašnjavanjem), početak nastave, različite događaje tokom nastave i za kraj sata (zadavanje domaće zadaće i pozdrav na odlasku nastavnika).
Izvorni jezik
Ger
Znanstvena područja
Filologija