Pregled bibliografske jedinice broj: 1018280
Refleksivna praksa: iskustva učitelja razredne nastave
Refleksivna praksa: iskustva učitelja razredne nastave // Stručno-znanstveni skup: Odgojno-obrazovni djelatnik – nositelj promjena (Ljetna škola HPKZ-a OSDŽ)
Split, Hrvatska, 2019. (plenarno, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 1018280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Refleksivna praksa: iskustva učitelja razredne nastave
(Reflective Practice: Experiences of Primary School Teachers)
Autori
Kunac, Sani
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Stručno-znanstveni skup: Odgojno-obrazovni djelatnik – nositelj promjena (Ljetna škola HPKZ-a OSDŽ)
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 28.08.2019. - 29.08.2019
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
refleksivna praksa, učitelji razredne nastave
(reflective practise, primary school teachers)
Sažetak
Refleksivna praksa temelj je promjena u odgoju i obrazovanju. Učitelji kroz refleksivnu praksu razvijaju samosvijest, promišljaju o svojoj praksi, mijenjaju je i poboljšavaju te se profesionalno i osobno razvijaju. U radu se prikazuju iskustva učitelja razredne nastave o refleksivnoj praksi. Rezultati su dobiveni kroz polustrukturirani intervju s 10 učitelja iz 4 škole na području Splita. Sudionici intervjua refleksivnu praksu vide kao temu koja je osobito važna za njih, njihov razvoj, mijenjanje i unaprjeđenje njihove prakse te za njihovo zadovoljstvo poslom i profesionalnu ostvarenost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija