Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1017919

Komparativna analiza prakse samoregulacije oglašavanja u Republici Hrvatskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu


Antolović, Kamilo; Fraculj, Mario; Mikatović, Antonio
Komparativna analiza prakse samoregulacije oglašavanja u Republici Hrvatskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu // OECONOMICUS, znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti, 11 (2019), 42-46 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1017919 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativna analiza prakse samoregulacije oglašavanja u Republici Hrvatskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu
(Comparative analysis of the advertising self- regulation practice in the Republic of Croatia and the United Kingdom)

Autori
Antolović, Kamilo ; Fraculj, Mario ; Mikatović, Antonio

Izvornik
OECONOMICUS, znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti (1849-9686) 11 (2019); 42-46

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
ASA ; EASA ; etika ; HURA ; oglašavanje ; samoregulacija ; tržišne komunikacije
(advertising ; ASA ; EASA ; ethics ; HURA ; self-regulation ; marketing communications)

Sažetak
Dobra samoregulacija bitna je pretpostavka društvene odgovornosti svake struke pa tako i oglašivačke. Kroz analizu broja i sadržaja slučajeva koje su tretirala samoregulacijska tijela rad daje usporedbu samoregulacijske prakse u Hrvatskoj s praksom u Ujedinjenom Kraljevstvu koje ima puno razvijeniji i dugovječniji sustav samoregulacije. Identificirani su glavni razlozi prigovora na oba tržišta, a dodatno je pojašnjena i uloga Europskog saveza za standarde u oglašavanju (European Advertising Standards Alliance, EASA) koji okuplja samoregulacijske organizacije u Europi, promiče samoregulacijske procese, dobru praksu i visoke etičke standarde te koordinira prekogranične prigovore na sadržaj oglasnih poruka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mario Fraculj (autor)

Avatar Url Kamilo Antolović (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Antolović, Kamilo; Fraculj, Mario; Mikatović, Antonio
Komparativna analiza prakse samoregulacije oglašavanja u Republici Hrvatskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu // OECONOMICUS, znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti, 11 (2019), 42-46 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Antolović, K., Fraculj, M. & Mikatović, A. (2019) Komparativna analiza prakse samoregulacije oglašavanja u Republici Hrvatskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu. OECONOMICUS, znanstveni časopis iz ekonomije i društvenih znanosti, 11, 42-46.
@article{article, author = {Antolovi\'{c}, Kamilo and Fraculj, Mario and Mikatovi\'{c}, Antonio}, year = {2019}, pages = {42-46}, keywords = {ASA, EASA, etika, HURA, ogla\v{s}avanje, samoregulacija, tr\v{z}i\v{s}ne komunikacije}, journal = {OECONOMICUS, znanstveni \v{c}asopis iz ekonomije i dru\v{s}tvenih znanosti}, volume = {11}, issn = {1849-9686}, title = {Komparativna analiza prakse samoregulacije ogla\v{s}avanja u Republici Hrvatskoj i Ujedinjenom Kraljevstvu}, keyword = {ASA, EASA, etika, HURA, ogla\v{s}avanje, samoregulacija, tr\v{z}i\v{s}ne komunikacije} }
@article{article, author = {Antolovi\'{c}, Kamilo and Fraculj, Mario and Mikatovi\'{c}, Antonio}, year = {2019}, pages = {42-46}, keywords = {advertising, ASA, EASA, ethics, HURA, self-regulation, marketing communications}, journal = {OECONOMICUS, znanstveni \v{c}asopis iz ekonomije i dru\v{s}tvenih znanosti}, volume = {11}, issn = {1849-9686}, title = {Comparative analysis of the advertising self- regulation practice in the Republic of Croatia and the United Kingdom}, keyword = {advertising, ASA, EASA, ethics, HURA, self-regulation, marketing communications} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EBSCO Publishing Database





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font