Pregled bibliografske jedinice broj: 1017872
Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu
Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 1017872 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu
(Elementary school reading groups as the model of approach to readers, reading and literary works)
Autori
Lukin, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
13.09
Godina
2017
Stranica
57
Mentor
Car-Mihec, Adriana
Ključne riječi
čitateljske grupe, čitalačka sposobnost ili čitalačka pismenost, literarno čitanje, čitanje iz užitka.
(reading groups, reading literacy, literary reading, reading for pleasure)
Sažetak
Rad se bavi osnovnoškolskim čitateljskim grupama kao aktivnostima koje potiču literarno čitanje u djece i njeguju uživanje u čitanju s ciljem razvijanja čitalačke pismenosti. U njemu se pokušalo osvijetliti i objasniti važnost čitanja književnih djela, i to s užitkom ; objasniti termin čitalačka sposobnost ili čitalačka pismenost kao i metode koje pomažu njenom razvijanju. U tom smislu opisano je autoričino iskustvo osnivanja, vođenja i moderiranja susreta osnovnoškolskih čitateljskih grupa Berači knjiga i Ljudi od riječi u Osnovnoj školi Silvija Strahimira Kranjčevića Senj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija