Pregled bibliografske jedinice broj: 1017784
Stilovi vođenja učitelja i pozitivna disciplina u razredu
Stilovi vođenja učitelja i pozitivna disciplina u razredu, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1017784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stilovi vođenja učitelja i pozitivna disciplina u razredu
(Leadership styles and positive discipline in the classroom)
Autori
Grujić, Ria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
09.07
Godina
2019
Stranica
55
Mentor
Brust Nemet, Maja
Ključne riječi
obrazovanje, odgoj, pozitivna disciplina, stilovi vođenja, učenik, učitelj
(education, leadership styles, positive discipline, student, teacher, upbringing)
Sažetak
Način na koji učitelj upravlja razredom izuzetno je važan i pridonosi cjelokupnom razrednom okruženju. Za uspješan odgojno – obrazovni proces, a samim time i za razvitak pozitivne discipline, nužna je suradnja, međusobno poštovanje i prihvaćanje. Cilj je istraživanja istražiti kako su stilovi vođenja učitelja povezani s pozitivnom disciplinom u razredu. Ovo istraživanje provedeno je na način da su učitelji i nastavnici jedne škole u Osječko – baranjskoj županiji prvo ispunili anketu kojom su odredili kojem tipu učitelja pripadaju (jesu li demokratski tip, permisivni ili autoritarni) te koliko su upoznati s različitim načinima vođenja razreda, a potom se sustavno promatralo drugi razred i učitelje koji u njemu predaju kako bi se utvrdilo ostvaruju li učitelji pozitivnu disciplinu i na koji način. Istraživanjem se nastojalo odrediti koliko su učitelji svjesni svoga pristupa djeci te koliko oni mogu utjecati na dječje razmišljanje i postupke.
Izvorni jezik
Hrvatski