Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1017784

Stilovi vođenja učitelja i pozitivna disciplina u razredu


Grujić, Ria
Stilovi vođenja učitelja i pozitivna disciplina u razredu, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1017784 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stilovi vođenja učitelja i pozitivna disciplina u razredu
(Leadership styles and positive discipline in the classroom)

Autori
Grujić, Ria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
09.07

Godina
2019

Stranica
55

Mentor
Brust Nemet, Maja

Ključne riječi
obrazovanje, odgoj, pozitivna disciplina, stilovi vođenja, učenik, učitelj
(education, leadership styles, positive discipline, student, teacher, upbringing)

Sažetak
Način na koji učitelj upravlja razredom izuzetno je važan i pridonosi cjelokupnom razrednom okruženju. Za uspješan odgojno – obrazovni proces, a samim time i za razvitak pozitivne discipline, nužna je suradnja, međusobno poštovanje i prihvaćanje. Cilj je istraživanja istražiti kako su stilovi vođenja učitelja povezani s pozitivnom disciplinom u razredu. Ovo istraživanje provedeno je na način da su učitelji i nastavnici jedne škole u Osječko – baranjskoj županiji prvo ispunili anketu kojom su odredili kojem tipu učitelja pripadaju (jesu li demokratski tip, permisivni ili autoritarni) te koliko su upoznati s različitim načinima vođenja razreda, a potom se sustavno promatralo drugi razred i učitelje koji u njemu predaju kako bi se utvrdilo ostvaruju li učitelji pozitivnu disciplinu i na koji način. Istraživanjem se nastojalo odrediti koliko su učitelji svjesni svoga pristupa djeci te koliko oni mogu utjecati na dječje razmišljanje i postupke.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grujić, Ria
Stilovi vođenja učitelja i pozitivna disciplina u razredu, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Grujić, R. (2019) 'Stilovi vođenja učitelja i pozitivna disciplina u razredu', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gruji\'{c}, Ria}, year = {2019}, pages = {55}, keywords = {obrazovanje, odgoj, pozitivna disciplina, stilovi vo\djenja, u\v{c}enik, u\v{c}itelj}, title = {Stilovi vo\djenja u\v{c}itelja i pozitivna disciplina u razredu}, keyword = {obrazovanje, odgoj, pozitivna disciplina, stilovi vo\djenja, u\v{c}enik, u\v{c}itelj}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gruji\'{c}, Ria}, year = {2019}, pages = {55}, keywords = {education, leadership styles, positive discipline, student, teacher, upbringing}, title = {Leadership styles and positive discipline in the classroom}, keyword = {education, leadership styles, positive discipline, student, teacher, upbringing}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font