Pregled bibliografske jedinice broj: 1017782
Uloge učitelja u stvaranju inkluzivnog ozračja u razredu
Uloge učitelja u stvaranju inkluzivnog ozračja u razredu, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 1017782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloge učitelja u stvaranju inkluzivnog ozračja u razredu
(Teachers role in creating an inclusive atmosphere in the classroom)
Autori
Kovačević, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
09.07
Godina
2019
Stranica
57
Mentor
Brust Nemet, Maja
Ključne riječi
učitelji, nastavnici, učenici s teškoćama u razvoju, inkluzija, kompetencije
(teachers, children with developmental difficulties, inclusion, competences)
Sažetak
U ovom radu opisan je odnos učitelja prema učenicima s teškoćama u razvoju te na koji način učitelj može provesti inkluziju u razredu bez obzira o djetetovoj vrsti teškoća. Također opisano je kakve sve kompetencije, vještine i znanja treba imati učitelj za provedbu uspješne inkluzije u razredu. Provedeno je i istraživanje u kojem je cilj bio ispitati kompetencije učitelja za rad s učenikom s teškoćama u razvoju te utvrditi moguće razlike u kompetencijama između učitelja i nastavnika. Istraživanje je provedeno tijekom 2018./2019. akademske godine među učiteljima i nastavnicima u dvije osnovne škole. U istraživanju je sudjelovalo 35 učitelja i 35 nastavnika. Rezultati su pokazali da se učitelji samoprocjenjuju kompetentnijma za rad s učenikom s teškoćama u razvoju i ocjenjuju se višim ocjenama nego nastavnici.
Izvorni jezik
Hrvatski