Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1017782

Uloge učitelja u stvaranju inkluzivnog ozračja u razredu


Kovačević, Matea
Uloge učitelja u stvaranju inkluzivnog ozračja u razredu, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 1017782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloge učitelja u stvaranju inkluzivnog ozračja u razredu
(Teachers role in creating an inclusive atmosphere in the classroom)

Autori
Kovačević, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
09.07

Godina
2019

Stranica
57

Mentor
Brust Nemet, Maja

Ključne riječi
učitelji, nastavnici, učenici s teškoćama u razvoju, inkluzija, kompetencije
(teachers, children with developmental difficulties, inclusion, competences)

Sažetak
U ovom radu opisan je odnos učitelja prema učenicima s teškoćama u razvoju te na koji način učitelj može provesti inkluziju u razredu bez obzira o djetetovoj vrsti teškoća. Također opisano je kakve sve kompetencije, vještine i znanja treba imati učitelj za provedbu uspješne inkluzije u razredu. Provedeno je i istraživanje u kojem je cilj bio ispitati kompetencije učitelja za rad s učenikom s teškoćama u razvoju te utvrditi moguće razlike u kompetencijama između učitelja i nastavnika. Istraživanje je provedeno tijekom 2018./2019. akademske godine među učiteljima i nastavnicima u dvije osnovne škole. U istraživanju je sudjelovalo 35 učitelja i 35 nastavnika. Rezultati su pokazali da se učitelji samoprocjenjuju kompetentnijma za rad s učenikom s teškoćama u razvoju i ocjenjuju se višim ocjenama nego nastavnici.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Maja Brust Nemet (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačević, Matea
Uloge učitelja u stvaranju inkluzivnog ozračja u razredu, 2019., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Kovačević, M. (2019) 'Uloge učitelja u stvaranju inkluzivnog ozračja u razredu', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Matea}, year = {2019}, pages = {57}, keywords = {u\v{c}itelji, nastavnici, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, inkluzija, kompetencije}, title = {Uloge u\v{c}itelja u stvaranju inkluzivnog ozra\v{c}ja u razredu}, keyword = {u\v{c}itelji, nastavnici, u\v{c}enici s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, inkluzija, kompetencije}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Matea}, year = {2019}, pages = {57}, keywords = {teachers, children with developmental difficulties, inclusion, competences}, title = {Teachers role in creating an inclusive atmosphere in the classroom}, keyword = {teachers, children with developmental difficulties, inclusion, competences}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font