Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1017717

Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi


Škeljo, Ana
Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 1017717 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi
(The Effects of the Emotional Literacy Program on Self-Assessed Emotional and Academic Skills in Early Adolescent Sample)

Autori
Škeljo, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
08.07

Godina
2019

Stranica
71

Mentor
Mohorić, Tamara

Ključne riječi
emocionalna kompetencija, samoefikasnost, Upitnik emocionalne kompetencije za djecu, rana adolescencija
(emotional competence, self-efficacy, Emotional Skills and Competence Questionnaire for Children, early adolescence)

Sažetak
Cilj je provedenog istraživanja bio provjeriti efekte Programa emocionalnog opismenjavanja na emocionalnu kompetentnost te različite domene samoefikasnosti kod predadolescenata. Program je provođen u osnovnim školama kroz 10 tjedana, a sudionici su ispunili upitnike prije i poslije provođenja programa. Uzorak se sastojao od 686 učenika/ica petog i šestog razreda osnovne škole, podijeljenih u eksperimentalnu i kontrolnu skupinu. Prema dobivenim rezultatima nisu pronađeni efekti programa na emocionalnu kompetenciju niti samoefikasnost, no nađen je interakcijski efekt programa i spola za socijalnu samoefikasnost (djevojčice postižu više rezultate u eksperimentalnoj skupini, a dječaci u kontrolnoj). Također, nađene su određene spolne razlike: dječaci postižu značajno više rezultate na regulaciji i upravljanju emocijama i emocionalnoj samoefikasnosti. Utvrđena je značajna, umjereno visoka, pozitivna povezanost između varijabli emocionalne kompetentnosti i samoefikasnosti te svih njihovih subskala. Provedene analize metrijskih karakteristika korištenih skala i subskala pokazale su zadovoljavajuću stabilnost i pouzdanost tipa unutarnje konzistencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Tamara Mohorić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škeljo, Ana
Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka
Škeljo, A. (2019) 'Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}keljo, Ana}, year = {2019}, pages = {71}, keywords = {emocionalna kompetencija, samoefikasnost, Upitnik emocionalne kompetencije za djecu, rana adolescencija}, title = {Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi}, keyword = {emocionalna kompetencija, samoefikasnost, Upitnik emocionalne kompetencije za djecu, rana adolescencija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}keljo, Ana}, year = {2019}, pages = {71}, keywords = {emotional competence, self-efficacy, Emotional Skills and Competence Questionnaire for Children, early adolescence}, title = {The Effects of the Emotional Literacy Program on Self-Assessed Emotional and Academic Skills in Early Adolescent Sample}, keyword = {emotional competence, self-efficacy, Emotional Skills and Competence Questionnaire for Children, early adolescence}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font