Pregled bibliografske jedinice broj: 1017650
SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH
SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH // Andragoški glasnik : Glasilo Hrvatskog andragoškog društva, 22 (2018), 2 (37); 23-33 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1017650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH
(SELFASSESMENT OF TEACHER COMPETENCIES IN BASIC EDUCATION OF ADULTS)
Autori
Černja, Iva ; Pavić, Dario
Izvornik
Andragoški glasnik : Glasilo Hrvatskog andragoškog društva (1331-3134) 22
(2018), 2 (37);
23-33
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
digitalne vještine ; iskustvo nastavnika ; kompetencije nastavnika ; osnovno obrazovanje odraslih
(digital skills, teacher experience, teacher competences, primary adult education)
Sažetak
Aktivnosti nastavnika u obrazovanju odraslih ne ograničavaju se samo na poučavanje već uključuju i brigu o dobrobiti polaznika, motiviranosti i cjelokupnu preobrazbu. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razinu samoprocjene kompetencija nastavnika u osnovnom obrazovanju odraslih. Mjera samoprocjene kompetencije nastavnika sadržavala je deset pitanja o kompetencijama u određenim područjima rada nastavnika, poput izrade nastavnih sadržaja, podučavanja polaznika, izrade prezentacija, određivanja ishoda učenja i sl. Rezultati su pokazali da je razina samoprocjene kompetencija nastavnika visoka, s iznimkom procjena mjera digitalnih kompetencija i mjera kompetencija koja zahtijevaju jasna teorijska znanja. Samoprocjena kompetencija nastavnika negativno je povezana s godinama radnog iskustva te s radom isključivo u obrazovanju odraslih i odjeljenjima s polaznicima kojima hrvatski nije materinji jezik.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb