Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1017650

SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH


Černja, Iva; Pavić, Dario
SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH // Andragoški glasnik : Glasilo Hrvatskog andragoškog društva, 22 (2018), 2 (37); 23-33 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1017650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH
(SELFASSESMENT OF TEACHER COMPETENCIES IN BASIC EDUCATION OF ADULTS)

Autori
Černja, Iva ; Pavić, Dario

Izvornik
Andragoški glasnik : Glasilo Hrvatskog andragoškog društva (1331-3134) 22 (2018), 2 (37); 23-33

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
digitalne vještine ; iskustvo nastavnika ; kompetencije nastavnika ; osnovno obrazovanje odraslih
(digital skills, teacher experience, teacher competences, primary adult education)

Sažetak
Aktivnosti nastavnika u obrazovanju odraslih ne ograničavaju se samo na poučavanje već uključuju i brigu o dobrobiti polaznika, motiviranosti i cjelokupnu preobrazbu. Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi razinu samoprocjene kompetencija nastavnika u osnovnom obrazovanju odraslih. Mjera samoprocjene kompetencije nastavnika sadržavala je deset pitanja o kompetencijama u određenim područjima rada nastavnika, poput izrade nastavnih sadržaja, podučavanja polaznika, izrade prezentacija, određivanja ishoda učenja i sl. Rezultati su pokazali da je razina samoprocjene kompetencija nastavnika visoka, s iznimkom procjena mjera digitalnih kompetencija i mjera kompetencija koja zahtijevaju jasna teorijska znanja. Samoprocjena kompetencija nastavnika negativno je povezana s godinama radnog iskustva te s radom isključivo u obrazovanju odraslih i odjeljenjima s polaznicima kojima hrvatski nije materinji jezik.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dario Pavić (autor)

Avatar Url Iva Černja Rajter (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Černja, Iva; Pavić, Dario
SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH // Andragoški glasnik : Glasilo Hrvatskog andragoškog društva, 22 (2018), 2 (37); 23-33 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Černja, I. & Pavić, D. (2018) SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH. Andragoški glasnik : Glasilo Hrvatskog andragoškog društva, 22 (2 (37)), 23-33.
@article{article, author = {\v{C}ernja, Iva and Pavi\'{c}, Dario}, year = {2018}, pages = {23-33}, keywords = {digitalne vje\v{s}tine, iskustvo nastavnika, kompetencije nastavnika, osnovno obrazovanje odraslih}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik : Glasilo Hrvatskog andrago\v{s}kog dru\v{s}tva}, volume = {22}, number = {2 (37)}, issn = {1331-3134}, title = {SAMOPROCJENE KOMPETENCIJA NASTAVNIKA U OSNOVNOM OBRAZOVANJU ODRASLIH}, keyword = {digitalne vje\v{s}tine, iskustvo nastavnika, kompetencije nastavnika, osnovno obrazovanje odraslih} }
@article{article, author = {\v{C}ernja, Iva and Pavi\'{c}, Dario}, year = {2018}, pages = {23-33}, keywords = {digital skills, teacher experience, teacher competences, primary adult education}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik : Glasilo Hrvatskog andrago\v{s}kog dru\v{s}tva}, volume = {22}, number = {2 (37)}, issn = {1331-3134}, title = {SELFASSESMENT OF TEACHER COMPETENCIES IN BASIC EDUCATION OF ADULTS}, keyword = {digital skills, teacher experience, teacher competences, primary adult education} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font