Pregled bibliografske jedinice broj: 1017442
Percepcija korporativne društvene odgovornosti vodećih telekomunikacijskih trvtki u Hrvatskoj
Percepcija korporativne društvene odgovornosti vodećih telekomunikacijskih trvtki u Hrvatskoj, 2012., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 1017442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija korporativne društvene odgovornosti vodećih telekomunikacijskih trvtki u Hrvatskoj
(Perception of Corporate Social Responsibility of Leading Telecommunication Companies in Croatia)
Autori
Nađ, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
19.10
Godina
2012
Stranica
90
Mentor
Jurišić, Jelena
Neposredni voditelj
Kolić Stanić, Matilda
Ključne riječi
korporativna komunikacija, društvena odgovornost, ugled i imidž, promidžba, telekomunikacijski operateri, javnost
(corporate communication, social responsibility, reputation and image, promotion, telecommunication operators, public)
Sažetak
Rezultati istraživanja pokazali su da je korporativna društvena odgovornost prisutna u poslovanju triju proučavanih operatera, a najizraženija je u brizi za potrošače i zajednicu. Operateri najveću pozornost posvećuju informiranju korisnika o svojim proizvodima i uslugama. Pomidžba vlastite marke bitan je dio njihova poslovanja, čime je politika provođenja društvene odgovornosti u T-Mobileu, Vipnetu i Tele2 svojevrstan imidž operatera. U Hrvatskoj, za razliku od zapadnih zemalja u kojima je tradicija društveno odgovornog poslovanja dulja, na odabir operatera ne utječe njegovo društveno odgovorno poslovanje, što znači da službe u korporativnim komunikacijama nisu uspjele stvoriti kod potrošača dojam o društveno odgovornome poslovanju tvrtki.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb