Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1017442

Percepcija korporativne društvene odgovornosti vodećih telekomunikacijskih trvtki u Hrvatskoj


Nađ, Kristina
Percepcija korporativne društvene odgovornosti vodećih telekomunikacijskih trvtki u Hrvatskoj, 2012., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 1017442 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija korporativne društvene odgovornosti vodećih telekomunikacijskih trvtki u Hrvatskoj
(Perception of Corporate Social Responsibility of Leading Telecommunication Companies in Croatia)

Autori
Nađ, Kristina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
19.10

Godina
2012

Stranica
90

Mentor
Jurišić, Jelena

Neposredni voditelj
Kolić Stanić, Matilda

Ključne riječi
korporativna komunikacija, društvena odgovornost, ugled i imidž, promidžba, telekomunikacijski operateri, javnost
(corporate communication, social responsibility, reputation and image, promotion, telecommunication operators, public)

Sažetak
Rezultati istraživanja pokazali su da je korporativna društvena odgovornost prisutna u poslovanju triju proučavanih operatera, a najizraženija je u brizi za potrošače i zajednicu. Operateri najveću pozornost posvećuju informiranju korisnika o svojim proizvodima i uslugama. Pomidžba vlastite marke bitan je dio njihova poslovanja, čime je politika provođenja društvene odgovornosti u T-Mobileu, Vipnetu i Tele2 svojevrstan imidž operatera. U Hrvatskoj, za razliku od zapadnih zemalja u kojima je tradicija društveno odgovornog poslovanja dulja, na odabir operatera ne utječe njegovo društveno odgovorno poslovanje, što znači da službe u korporativnim komunikacijama nisu uspjele stvoriti kod potrošača dojam o društveno odgovornome poslovanju tvrtki.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Jurišić (mentor)

Avatar Url Matilda Kolić Stanić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Nađ, Kristina
Percepcija korporativne društvene odgovornosti vodećih telekomunikacijskih trvtki u Hrvatskoj, 2012., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Nađ, K. (2012) 'Percepcija korporativne društvene odgovornosti vodećih telekomunikacijskih trvtki u Hrvatskoj', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Na\dj, Kristina}, year = {2012}, pages = {90}, keywords = {korporativna komunikacija, dru\v{s}tvena odgovornost, ugled i imid\v{z}, promid\v{z}ba, telekomunikacijski operateri, javnost}, title = {Percepcija korporativne dru\v{s}tvene odgovornosti vode\'{c}ih telekomunikacijskih trvtki u Hrvatskoj}, keyword = {korporativna komunikacija, dru\v{s}tvena odgovornost, ugled i imid\v{z}, promid\v{z}ba, telekomunikacijski operateri, javnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Na\dj, Kristina}, year = {2012}, pages = {90}, keywords = {corporate communication, social responsibility, reputation and image, promotion, telecommunication operators, public}, title = {Perception of Corporate Social Responsibility of Leading Telecommunication Companies in Croatia}, keyword = {corporate communication, social responsibility, reputation and image, promotion, telecommunication operators, public}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font