Pregled bibliografske jedinice broj: 1017434
Imidž hrvatskih novinara iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću u korporativnom sektoru u Republici Hrvatskoj
Imidž hrvatskih novinara iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću u korporativnom sektoru u Republici Hrvatskoj, 2013., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 1017434 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Imidž hrvatskih novinara iz perspektive stručnjaka za odnose s javnošću u korporativnom sektoru u Republici Hrvatskoj
(The Image of Croatian Journalists from the Perspective of Public Relations Professionals in the Corporate Sector in Croatia)
Autori
Sušić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
15.10
Godina
2013
Stranica
136
Mentor
Jurišić, Jelena
Neposredni voditelj
Kolić Stanić, Matilda
Ključne riječi
imidž hrvatskih novinara, odnosi s javnošću, odnosi s medijima, korporativni sektor, povezanost odnosa s javnošću i novinarstva
(perspective on Croatian journalists, public relations, media relations, corporate sector, correlation between public relations and journalism)
Sažetak
U zadnjih deset godina provedena su mnoga istraživanja koja ispituju suradnju novinara i stručnjaka za odnose s javnošću te odnos pripadnika tih dviju profesija, ali pretežito s novinarskog gledišta. Ono što je nedovoljno istraženo, a za obje profesije važno, jest percepcija novinara od strane stručnjaka za odnose s medijima, točnije od strane stručnjaka za odnose s javnošću jer je komunikacija s medijima samo jedna od funkcija te profesije. Budući da su u stručnoj literaturi najučestalije rasprave oko etičnosti odnosa s medijima i odnosa s javnošću u korporativnom sektoru, za ispitanike su odabrani stručnjaci za odnose s javnošću iz upravo tog sektora. Naime, oni na svakodnevnoj bazi surađuju s medijskim djelatnicima pa imaju priliku stvoriti mišljenje o njima, što ih čini relevantnim sugovornicima. Shodno s time, metodom dubinskog intervjua ispitan je imidž hrvatskih novinara tradicionalnih medija te priroda suradnje stručnjaka za korporativne odnose s javnošću i domaćih novinara. Istraživanje je pokazalo kako se održavajući odnose s medijima stručnjaci za odnose s javnošću u korporativnom sektoru u Republici Hrvatskoj baziraju upravo na odnos s novinarima, a domaće novinare ne doživljavaju zavidnima, neodgovornima i potkupljivima. Međutim, ispitanici misle kako su hrvatski novinari većinom površni i pristrani izvjestitelji te tragatelji za senzacijom prije negoli tragatelji za istinom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb