Pregled bibliografske jedinice broj: 1017427
Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.
Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016., 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
CROSBI ID: 1017427 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.
(Using Facebook in promotional campaigns in public relations in tourism - Pula Film Festival 2014.-2016.)
Autori
Deltin, Valentina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet hrvatskih studija
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2017
Stranica
90
Mentor
Jurišić, Jelena
Neposredni voditelj
Kolić Stanić, Matilda
Ključne riječi
odnosi s javnošću ; turizam ; društvene mreže ; Facebook ; Pulski filmski festival ; sljedbenici ; turisti
(public relations ; tourism ; social networks ; Facebook ; Pula Film Festival ; followers ; tourists)
Sažetak
Društvene mreže danas uvelike utječu na društvo i stvaraju nove trendove. Pojava društvenih mreža utjecala je i na odnose s javnošću te je stručnjacima za odnose s javnošću donijela razne nove mogućnosti. Te se nove mogućnosti društvenih mreža koriste i u odnosima s javnošću u turizmu. Jedan od ključnih kanala komunikacije odnosa s javnošću postala je i društvena mreža Facebook koja zbog svoje široke rasprostranjenosti ima veliku ulogu u promociji. Rad istražuje način korištenja društvene mreže Facebook u promotivnim kampanjama Pulskog filmskog festivala u razdoblju od 2014. do 2016. godine. Metodom kvantitativne analize sadržaja istražili su se podatci dobiveni pomoću alata „VoxPopuli“ te su se metodom kvalitativne analize sadržaja analizirale objave Facebook stranice Pulskog filmskog festivala. Istraživanjem je potvrđeno da su na Facebook stranici Pulskog filmskog festivala iskorišteni svi potencijali koje društvena mreža Facebook nudi te da pomoću Facebook stranice Pulski filmski festival privlači pažnju turista. Također je potvrđeno da je Facebook stranica Pulskog filmskog festivala aktivna isključivo u lipnju, srpnju i kolovozu svake godine te da su objave fotografija objave s najviše reakcija svih sljedbenika stranice, pa tako i turista. Istraživanje pokazuje da turisti reagiraju na objave Facebook stranice Pulskog filmskog festivala i kada nisu na engleskom jeziku te da domaći turisti reagiraju na objave stranice više od stranih turista.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb