Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1017427

Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.


Deltin, Valentina
Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016., 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb


CROSBI ID: 1017427 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.
(Using Facebook in promotional campaigns in public relations in tourism - Pula Film Festival 2014.-2016.)

Autori
Deltin, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet hrvatskih studija

Mjesto
Zagreb

Datum
27.09

Godina
2017

Stranica
90

Mentor
Jurišić, Jelena

Neposredni voditelj
Kolić Stanić, Matilda

Ključne riječi
odnosi s javnošću ; turizam ; društvene mreže ; Facebook ; Pulski filmski festival ; sljedbenici ; turisti
(public relations ; tourism ; social networks ; Facebook ; Pula Film Festival ; followers ; tourists)

Sažetak
Društvene mreže danas uvelike utječu na društvo i stvaraju nove trendove. Pojava društvenih mreža utjecala je i na odnose s javnošću te je stručnjacima za odnose s javnošću donijela razne nove mogućnosti. Te se nove mogućnosti društvenih mreža koriste i u odnosima s javnošću u turizmu. Jedan od ključnih kanala komunikacije odnosa s javnošću postala je i društvena mreža Facebook koja zbog svoje široke rasprostranjenosti ima veliku ulogu u promociji. Rad istražuje način korištenja društvene mreže Facebook u promotivnim kampanjama Pulskog filmskog festivala u razdoblju od 2014. do 2016. godine. Metodom kvantitativne analize sadržaja istražili su se podatci dobiveni pomoću alata „VoxPopuli“ te su se metodom kvalitativne analize sadržaja analizirale objave Facebook stranice Pulskog filmskog festivala. Istraživanjem je potvrđeno da su na Facebook stranici Pulskog filmskog festivala iskorišteni svi potencijali koje društvena mreža Facebook nudi te da pomoću Facebook stranice Pulski filmski festival privlači pažnju turista. Također je potvrđeno da je Facebook stranica Pulskog filmskog festivala aktivna isključivo u lipnju, srpnju i kolovozu svake godine te da su objave fotografija objave s najviše reakcija svih sljedbenika stranice, pa tako i turista. Istraživanje pokazuje da turisti reagiraju na objave Facebook stranice Pulskog filmskog festivala i kada nisu na engleskom jeziku te da domaći turisti reagiraju na objave stranice više od stranih turista.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Jurišić (mentor)

Avatar Url Matilda Kolić Stanić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Deltin, Valentina
Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016., 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
Deltin, V. (2017) 'Korištenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javnošću u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.', diplomski rad, diplomski, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Deltin, Valentina}, year = {2017}, pages = {90}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, turizam, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, Pulski filmski festival, sljedbenici, turisti}, title = {Kori\v{s}tenje Facebooka u promotivnim kampanjama u odnosima s javno\v{s}\'{c}u u turizmu - Pulski filmski festival 2014.-2016.}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, turizam, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, Pulski filmski festival, sljedbenici, turisti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Deltin, Valentina}, year = {2017}, pages = {90}, keywords = {public relations, tourism, social networks, Facebook, Pula Film Festival, followers, tourists}, title = {Using Facebook in promotional campaigns in public relations in tourism - Pula Film Festival 2014.-2016.}, keyword = {public relations, tourism, social networks, Facebook, Pula Film Festival, followers, tourists}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font