Pregled bibliografske jedinice broj: 1017421
Upravljanje društvenim mrežama u turizmu: analiza komunikacije Poreč Open Air Festivala na Facebooku
Upravljanje društvenim mrežama u turizmu: analiza komunikacije Poreč Open Air Festivala na Facebooku, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
CROSBI ID: 1017421 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje društvenim mrežama u turizmu: analiza komunikacije Poreč Open Air Festivala na Facebooku
(Managing Social Media in Tourism: Analysis of communication of Poreč Open Air Festival on Facebook)
Autori
Glavić, Gloria
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet hrvatskih studija
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2018
Stranica
158
Mentor
Jurišić, Jelena
Neposredni voditelj
Kolić Stanić, Matilda
Ključne riječi
komunikacija ; odnosi s javnošću ; društvene mreže ; Facebook ; turizam ; brendiranje ; Poreč Open Air Festival
(communication ; public relations ; social networks ; Facebook ; tourism ; branding ; Poreč Open Air Festival)
Sažetak
Pojava društvenih mreža utjecala je na razvoj komunikacijskih mogućnosti suvremenog društva. Odnosi s javnošću, kao djelatnost čija je uloga uspostavljanje i održavanje dugoročnih odnosa s ciljnim javnostima, prepoznali su važnost društvenih mreža. Zahvaljujući jednostavnom korištenju, globalnoj rasprostranjenosti te izravnoj i trenutačnoj komunikaciji, društvene su mreže postale nezaobilazan komunikacijski kanal odnosa s javnošću u turizmu. Među njima se posebno ističe Facebook, koji zbog svoje interaktivnosti i mogućnosti uspostavljanja dvosmjerne komunikacije služi kao izvrsno sredstvo za povezivanje sa zajednicom korisnika. Ovaj diplomski rad istražuje upravljanje društvenim mrežama u turizmu, analizirajući komunikaciju Poreč Open Air Festivala na Facebooku od 1. do 31. kolovoza 2017. godine. Softverskim alatom „VoxPopuli“ prikupljeni su kvantitativni podaci o objavljenom sadržaju službene Facebook stranice Poreč Open Air Festivala za 2016. i 2017. godinu, nakon čega su metodom kvalitativne analize sadržaja detaljno proučene objave u periodu od 1. do 31. kolovoza 2017. Provedeno istraživanje djelomično je potvrdilo zastupljenost dvosmjerne komunikacije na Facebook stranici ovog festivala. Dvosmjerna je komunikacija na spomenutoj stranici prisutna u obliku otvorenosti na reakcije korisnika i stvaranju zadovoljne zajednice pratitelja te je dijelom ostvarena kroz službene reakcije na komentare korisnika. Istraživanje je pokazalo i kako stranica djelomično doprinosi brendiranju Poreča kao turističke destinacije. Izostanak redovitog objavljivanja tijekom analiziranog perioda, nepravovremeno reagiranje na komentare pratitelja te prevladavanje promotivnog sadržaja onemogućili su potpunu zastupljenost dvosmjerne komunikacije, bitne odrednice uspješnog upravljanja društvenim mrežama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb