Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1017421

Upravljanje društvenim mrežama u turizmu: analiza komunikacije Poreč Open Air Festivala na Facebooku


Glavić, Gloria
Upravljanje društvenim mrežama u turizmu: analiza komunikacije Poreč Open Air Festivala na Facebooku, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb


CROSBI ID: 1017421 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje društvenim mrežama u turizmu: analiza komunikacije Poreč Open Air Festivala na Facebooku
(Managing Social Media in Tourism: Analysis of communication of Poreč Open Air Festival on Facebook)

Autori
Glavić, Gloria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet hrvatskih studija

Mjesto
Zagreb

Datum
25.09

Godina
2018

Stranica
158

Mentor
Jurišić, Jelena

Neposredni voditelj
Kolić Stanić, Matilda

Ključne riječi
komunikacija ; odnosi s javnošću ; društvene mreže ; Facebook ; turizam ; brendiranje ; Poreč Open Air Festival
(communication ; public relations ; social networks ; Facebook ; tourism ; branding ; Poreč Open Air Festival)

Sažetak
Pojava društvenih mreža utjecala je na razvoj komunikacijskih mogućnosti suvremenog društva. Odnosi s javnošću, kao djelatnost čija je uloga uspostavljanje i održavanje dugoročnih odnosa s ciljnim javnostima, prepoznali su važnost društvenih mreža. Zahvaljujući jednostavnom korištenju, globalnoj rasprostranjenosti te izravnoj i trenutačnoj komunikaciji, društvene su mreže postale nezaobilazan komunikacijski kanal odnosa s javnošću u turizmu. Među njima se posebno ističe Facebook, koji zbog svoje interaktivnosti i mogućnosti uspostavljanja dvosmjerne komunikacije služi kao izvrsno sredstvo za povezivanje sa zajednicom korisnika. Ovaj diplomski rad istražuje upravljanje društvenim mrežama u turizmu, analizirajući komunikaciju Poreč Open Air Festivala na Facebooku od 1. do 31. kolovoza 2017. godine. Softverskim alatom „VoxPopuli“ prikupljeni su kvantitativni podaci o objavljenom sadržaju službene Facebook stranice Poreč Open Air Festivala za 2016. i 2017. godinu, nakon čega su metodom kvalitativne analize sadržaja detaljno proučene objave u periodu od 1. do 31. kolovoza 2017. Provedeno istraživanje djelomično je potvrdilo zastupljenost dvosmjerne komunikacije na Facebook stranici ovog festivala. Dvosmjerna je komunikacija na spomenutoj stranici prisutna u obliku otvorenosti na reakcije korisnika i stvaranju zadovoljne zajednice pratitelja te je dijelom ostvarena kroz službene reakcije na komentare korisnika. Istraživanje je pokazalo i kako stranica djelomično doprinosi brendiranju Poreča kao turističke destinacije. Izostanak redovitog objavljivanja tijekom analiziranog perioda, nepravovremeno reagiranje na komentare pratitelja te prevladavanje promotivnog sadržaja onemogućili su potpunu zastupljenost dvosmjerne komunikacije, bitne odrednice uspješnog upravljanja društvenim mrežama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Jurišić (mentor)

Avatar Url Matilda Kolić Stanić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Glavić, Gloria
Upravljanje društvenim mrežama u turizmu: analiza komunikacije Poreč Open Air Festivala na Facebooku, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb
Glavić, G. (2018) 'Upravljanje društvenim mrežama u turizmu: analiza komunikacije Poreč Open Air Festivala na Facebooku', diplomski rad, diplomski, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Glavi\'{c}, Gloria}, year = {2018}, pages = {158}, keywords = {komunikacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, turizam, brendiranje, Pore\v{c} Open Air Festival}, title = {Upravljanje dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama u turizmu: analiza komunikacije Pore\v{c} Open Air Festivala na Facebooku}, keyword = {komunikacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, turizam, brendiranje, Pore\v{c} Open Air Festival}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Glavi\'{c}, Gloria}, year = {2018}, pages = {158}, keywords = {communication, public relations, social networks, Facebook, tourism, branding, Pore\v{c} Open Air Festival}, title = {Managing Social Media in Tourism: Analysis of communication of Pore\v{c} Open Air Festival on Facebook}, keyword = {communication, public relations, social networks, Facebook, tourism, branding, Pore\v{c} Open Air Festival}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font