Pregled bibliografske jedinice broj: 1017379
Training the educators - case study from the ministry of interior, Republic Of Croatia
Training the educators - case study from the ministry of interior, Republic Of Croatia // EDULEARN19 proceedings / Chova, LG ; Martinez, AL ; Torres, IC (ur.).
Valencia, 2019. str. 7273-7277 doi:10.21125/edulearn.2019.1740 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1017379 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Training the educators - case study from the
ministry of interior, Republic Of Croatia
Autori
Klindžić, Jasmin ; Lasić-Lazić, Jadranka ; Banek Zorica, Mihaela ; Abramović, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
EDULEARN19 proceedings
/ Chova, LG ; Martinez, AL ; Torres, IC - Valencia, 2019, 7273-7277
ISBN
978-84-09-12031-4
Skup
11th Annual International Conference of Education and New Learning Technologies (EDULEARN19)
Mjesto i datum
Palma de Mallorca, Španjolska, 01.07.2019. - 03.07.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-learning, moodle, teacher, training
Sažetak
Training The Educators - Case Study From The Ministry Of Interior, Republic Of Croatia
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb