Pregled bibliografske jedinice broj: 1017320
Fleksibilnost studije slučaja: prednost ili izazov za istraživače?
Fleksibilnost studije slučaja: prednost ili izazov za istraživače? // Ljetopis socijalnog rada, 25 (2018), 2; 175-194 doi:10.3935/ljsr.v25i2.209 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1017320 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Fleksibilnost studije slučaja: prednost ili izazov
za istraživače?
(Flexibility of Case Studies: Advantage or
Challenge for Researchers?)
Autori
Miočić, Ivana
Izvornik
Ljetopis socijalnog rada (1846-5412) 25
(2018), 2;
175-194
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
studija slučaja ; kvalitativna metodologija ; fleksibilnost studije slučaja
(case study ; qualitative methodology ; flexibility of case studies.)
Sažetak
Studija slučaja predstavlja široko primjenjivanu istraživačku strategiju u okviru kvalitativnog metodološkog pristupa. S obzirom na dugačak vremenski period primjene ove strategije u društvenim znanostima te iscrpan broj znanstvenih radova koji se bave njezinom epistemologijom, uz studiju slučaja nerijetko se vezuju rasprave koje problematiziraju njezin status, (ne)jasnu definiciju te primjenu u kontekstu metodologije društvenih istraživanja. Cilj je ovog rada doprinijeti razumijevanju ove istraživačke strategije te ponuditi čitatelju, budućem istraživaču koji želi provesti studiju slučaja, pregled relevantnih autora te njihovog poimanja značajnih procesa koji određuju ovu strategiju, koja se od drugih strategija razlikuje ponajviše zbog svog fleksibilnog dizajna. Osim o izazovima definiranja studije slučaja, u ovom radu raspravlja se o različitim načelima odabira slučaja, metodama prikupljanja podataka o slučaju te postavljanju granica slučaja. U radu se navode i mogući načini osiguravanja valjanosti i pouzdanosti studije slučaja te savjeti za izvještavanje o provedenoj studiji. Zaključno, ističu se obilježja studije slučaja s obzirom na kriterij fleksibilnosti te se apostrofira važnost uloge istraživača koji studiju provodi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ (DOK-2015-10-2376)
Projekt razvoja karijera mladih istraživača – izobrazba novih doktora znanosti
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivana Miočić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus