Pregled bibliografske jedinice broj: 1017315
Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obuće na tržištu
Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obuće na tržištu // Antropometrija i normizacija modne obuće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 83-110
CROSBI ID: 1017315 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obuće na tržištu
(The influence of organizational settings and positioning of fashion footwear on the market)
Autori
Ujević, D., Šaravanja, B., Ljubić, M.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Antropometrija i normizacija modne obuće
Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći
Izdavač
Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2015
Raspon stranica
83-110
ISBN
978-953-7105-62-4
Ključne riječi
organizacijske postavke, modna obuća, pozicioniranje na tržištu, razvoj obućarske industrije, žuta čizma Timberland
(organizational settings, fashion footwear, market positioning, footwear industry development, yellow Timberland boot)
Sažetak
Obućarska industrija spada u prohodne sektore koji su posebno obuhvaćeni promjenama globalnog tržišta.
Izvorni jezik
Hrvatski