Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1017315

Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obuće na tržištu


Ujević, D., Šaravanja, B., Ljubić, M.
Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obuće na tržištu // Antropometrija i normizacija modne obuće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 83-110


CROSBI ID: 1017315 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obuće na tržištu
(The influence of organizational settings and positioning of fashion footwear on the market)

Autori
Ujević, D., Šaravanja, B., Ljubić, M.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Antropometrija i normizacija modne obuće

Urednik/ci
Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći

Izdavač
Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2015

Raspon stranica
83-110

ISBN
978-953-7105-62-4

Ključne riječi
organizacijske postavke, modna obuća, pozicioniranje na tržištu, razvoj obućarske industrije, žuta čizma Timberland
(organizational settings, fashion footwear, market positioning, footwear industry development, yellow Timberland boot)

Sažetak
Obućarska industrija spada u prohodne sektore koji su posebno obuhvaćeni promjenama globalnog tržišta.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Bosiljka Šaravanja (autor)

Avatar Url Darko Ujević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ujević, D., Šaravanja, B., Ljubić, M.
Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obuće na tržištu // Antropometrija i normizacija modne obuće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola ; Rogale, Dubravko ; Lazibat, Tonći (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 83-110
Ujević, D., Šaravanja, B., Ljubić, M. (2015) Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obuće na tržištu. U: Ujević, D., Knego, N., Rogale, D. & Lazibat, T. (ur.) Antropometrija i normizacija modne obuće. Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, str. 83-110.
@inbook{inbook, year = {2015}, pages = {83-110}, keywords = {organizacijske postavke, modna obu\'{c}a, pozicioniranje na tr\v{z}i\v{s}tu, razvoj obu\'{c}arske industrije, \v{z}uta \v{c}izma Timberland}, isbn = {978-953-7105-62-4}, title = {Utjecaj organizacijskih postavki i pozicioniranja modne obu\'{c}e na tr\v{z}i\v{s}tu}, keyword = {organizacijske postavke, modna obu\'{c}a, pozicioniranje na tr\v{z}i\v{s}tu, razvoj obu\'{c}arske industrije, \v{z}uta \v{c}izma Timberland}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, year = {2015}, pages = {83-110}, keywords = {organizational settings, fashion footwear, market positioning, footwear industry development, yellow Timberland boot}, isbn = {978-953-7105-62-4}, title = {The influence of organizational settings and positioning of fashion footwear on the market}, keyword = {organizational settings, fashion footwear, market positioning, footwear industry development, yellow Timberland boot}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font