Pregled bibliografske jedinice broj: 1016765
Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti u osnovnoj školi
Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti u osnovnoj školi // 11. DANI OSNOVNE ŠKOLE SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE / Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana (ur.).
Split: Tisak, Profil Klett, 2017. str. 1-9 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1016765 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvannastavne i izvanškolske aktivnosti u osnovnoj školi
(Extracurricular activities in elementary school)
Autori
Lončar, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
11. DANI OSNOVNE ŠKOLE SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE
/ Tomaš, Suzana ; Maleš, Lada ; Blažević, Ines ; Restović, Ivana - Split : Tisak, Profil Klett, 2017, 1-9
Skup
Prema kvalitetnoj školi
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 05.10.2017. - 06.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
izvannastavne aktivnosti, izvanškolske aktivnosti, odgoj i obrazovanje, osnovna škola
(extracurricular activities, education, primary school)
Sažetak
Provođenje kulturnog i stvaralačkog razvoja ličnosti u odgojno-obrazovnom sustavu najčešće je unutar izvannastavnih aktivnosti kroz koje učenici zadovoljavaju potrebe i interese te ostvaruju specifična umijeća i sposobnosti. Škola može uspjeti u oblikovanju i realizaciji programa izvannastavnih aktivnosti na temelju kurikuluma u kojemu slobodu izbora imaju učenici i učitelji. Cilj ovog rada bio je teorijski istražiti izvannastavne i izvanškolske aktivnosti učenika osnovnog obrazovanja. Prikazane su specifičnosti i prednosti tih aktivnosti i njihov pozitivan utjecaj na učenike i u kojim sve aktivnostima izvan nastave i škole sudjeluju učenici. Analiziralo se koliko na sudjelovanje djece u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima utječe njihova dob i spol. Na osnovi rezultata istraživanja pokazalo se da se broj aktivnosti bitno se ne razlikuje s obzirom na dob, iako su kod djevojčica uočene razlike. Tako dječaci sve četiri godine najviše sudjeluju u sportskim aktivnostima, dok djevojčice u drugom i četvrtom razredu najviše sudjeluju u sportskim aktivnostima, a u prvom i trećem najviše ih je u aktivnostima (recitatori, novinari, maketari...).
Izvorni jezik
Hrvatski