Pregled bibliografske jedinice broj: 1016761
Crowdfunding kao oblik financiranja u kulturnim i kreativnim industrijama
Crowdfunding kao oblik financiranja u kulturnim i kreativnim industrijama // Mediji i medijska kultura - Europski realiteti / Piližota, Vlasta ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Brekalo, Miljenko ; Đukić, Marina ; Engstler, Martin ; Kühnle, Boris Alexander ; Ljubić, Lucija ; Burkard, Michel ; Pavić, Željko ; Mendelová, Daša ; Brník, Andrej ; Rinsdorf, Lars ; Solík, Martin ; Višňovský, Jan ; Žužul, Ivana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 381-394 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1016761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Crowdfunding kao oblik financiranja u kulturnim i
kreativnim industrijama
(Crowdfunding as a form of financing in cultural and
creative industries)
Autori
Šain, Marija ; Bjelić, Kristina ; Josić, Nikolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Mediji i medijska kultura - Europski realiteti
/ Piližota, Vlasta ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Brekalo, Miljenko ; Đukić, Marina ; Engstler, Martin ; Kühnle, Boris Alexander ; Ljubić, Lucija ; Burkard, Michel ; Pavić, Željko ; Mendelová, Daša ; Brník, Andrej ; Rinsdorf, Lars ; Solík, Martin ; Višňovský, Jan ; Žužul, Ivana - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 381-394
ISBN
978-953-8181-09-2
Skup
3. međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Mediji i medijska kultura: europski realiteti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.05.2017. - 05.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
crowdfunding ; financiranje ; kulturne i kreativne industrije ; start-up projekti ; medijska tržišta
(crowdfunding ; financing ; cultural and creative industries ; start-up projects ; media markets)
Sažetak
Crowdfunding (skupno financiranje) suvremeni je oblik financiranja poslovnih ulaganja i projekata u kojem se sredstva prikupljaju iz više malih izvora putem specijaliziranih internetskih platformi. Takav način financiranja predstavlja iznimnu priliku za financiranje projekata iz područja kulturnih i kreativnih industrija s obzirom na to da je najčešće riječ o start-up projektima. Cilj je rada utvrditi odrednice, važnost i potencijal crowdfundinga te prikazati primjere realizacije kulturnih i kreativnih projekata pomoću navedenog modela financiranja. Također, u radu se analizira razvoj crowdfundinga u Republici Hrvatskoj te će se, među ostalim, provesti i komparativna analiza s drugim platformama i primjerima u svijetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija