Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1016761

Crowdfunding kao oblik financiranja u kulturnim i kreativnim industrijama


Šain, Marija; Bjelić, Kristina; Josić, Nikolina
Crowdfunding kao oblik financiranja u kulturnim i kreativnim industrijama // Mediji i medijska kultura - Europski realiteti / Piližota, Vlasta ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Brekalo, Miljenko ; Đukić, Marina ; Engstler, Martin ; Kühnle, Boris Alexander ; Ljubić, Lucija ; Burkard, Michel ; Pavić, Željko ; Mendelová, Daša ; Brník, Andrej ; Rinsdorf, Lars ; Solík, Martin ; Višňovský, Jan ; Žužul, Ivana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 381-394 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1016761 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Crowdfunding kao oblik financiranja u kulturnim i kreativnim industrijama
(Crowdfunding as a form of financing in cultural and creative industries)

Autori
Šain, Marija ; Bjelić, Kristina ; Josić, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Mediji i medijska kultura - Europski realiteti / Piližota, Vlasta ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Brekalo, Miljenko ; Đukić, Marina ; Engstler, Martin ; Kühnle, Boris Alexander ; Ljubić, Lucija ; Burkard, Michel ; Pavić, Željko ; Mendelová, Daša ; Brník, Andrej ; Rinsdorf, Lars ; Solík, Martin ; Višňovský, Jan ; Žužul, Ivana - Osijek : Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 381-394

ISBN
978-953-8181-09-2

Skup
3. međunarodni interdisciplinarni znanstveni skup Mediji i medijska kultura: europski realiteti

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 04.05.2017. - 05.05.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
crowdfunding ; financiranje ; kulturne i kreativne industrije ; start-up projekti ; medijska tržišta
(crowdfunding ; financing ; cultural and creative industries ; start-up projects ; media markets)

Sažetak
Crowdfunding (skupno financiranje) suvremeni je oblik financiranja poslovnih ulaganja i projekata u kojem se sredstva prikupljaju iz više malih izvora putem specijaliziranih internetskih platformi. Takav način financiranja predstavlja iznimnu priliku za financiranje projekata iz područja kulturnih i kreativnih industrija s obzirom na to da je najčešće riječ o start-up projektima. Cilj je rada utvrditi odrednice, važnost i potencijal crowdfundinga te prikazati primjere realizacije kulturnih i kreativnih projekata pomoću navedenog modela financiranja. Također, u radu se analizira razvoj crowdfundinga u Republici Hrvatskoj te će se, među ostalim, provesti i komparativna analiza s drugim platformama i primjerima u svijetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Marija Šain (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šain, Marija; Bjelić, Kristina; Josić, Nikolina
Crowdfunding kao oblik financiranja u kulturnim i kreativnim industrijama // Mediji i medijska kultura - Europski realiteti / Piližota, Vlasta ; Bestvina Bukvić, Ivana ; Brekalo, Miljenko ; Đukić, Marina ; Engstler, Martin ; Kühnle, Boris Alexander ; Ljubić, Lucija ; Burkard, Michel ; Pavić, Željko ; Mendelová, Daša ; Brník, Andrej ; Rinsdorf, Lars ; Solík, Martin ; Višňovský, Jan ; Žužul, Ivana (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 381-394 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šain, M., Bjelić, K. & Josić, N. (2018) Crowdfunding kao oblik financiranja u kulturnim i kreativnim industrijama. U: Piližota, V., Bestvina Bukvić, I., Brekalo, M., Đukić, M., Engstler, M., Kühnle, B., Ljubić, L., Burkard, M., Pavić, Ž., Mendelová, D., Brník, A., Rinsdorf, L., Solík, M., Višňovský, J. & Žužul, I. (ur.)Mediji i medijska kultura - Europski realiteti.
@article{article, author = {\v{S}ain, Marija and Bjeli\'{c}, Kristina and Josi\'{c}, Nikolina}, year = {2018}, pages = {381-394}, keywords = {crowdfunding, financiranje, kulturne i kreativne industrije, start-up projekti, medijska tr\v{z}i\v{s}ta}, isbn = {978-953-8181-09-2}, title = {Crowdfunding kao oblik financiranja u kulturnim i kreativnim industrijama}, keyword = {crowdfunding, financiranje, kulturne i kreativne industrije, start-up projekti, medijska tr\v{z}i\v{s}ta}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}ain, Marija and Bjeli\'{c}, Kristina and Josi\'{c}, Nikolina}, year = {2018}, pages = {381-394}, keywords = {crowdfunding, financing, cultural and creative industries, start-up projects, media markets}, isbn = {978-953-8181-09-2}, title = {Crowdfunding as a form of financing in cultural and creative industries}, keyword = {crowdfunding, financing, cultural and creative industries, start-up projects, media markets}, publisher = {Akademija za umjetnost i kulturu Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font