Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1016705

LinkedIn u korporativnom komuniciranju


Prelog, Lordan
LinkedIn u korporativnom komuniciranju, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za odnose s javnostima, Varaždin


CROSBI ID: 1016705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
LinkedIn u korporativnom komuniciranju
(LinkedIn in corporate communications)

Autori
Prelog, Lordan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za odnose s javnostima

Mjesto
Varaždin

Datum
13.03

Godina
2018

Stranica
64

Mentor
Šimović, Vladimir

Ključne riječi
korporativna komunikacija ; odnosi s javnošću ; komunikacija ; organizacija ; društvene mreže ; LinkedIn
(corporate communications ; public relations ; communication ; organization ; social network websites ; LinkedIn)

Sažetak
Rapidan rast i razvoj informacijsko - komunikacijske tehnologije prouzročio je da korporativna komunikacija postane središte fokusa suvremenih organizacija koje posluju u globalnom i turbulentnom konkurentskom okruženju. Korporacije sve više gube dominantnu ulogu u protoku informacija jer ona prelazi u ruke (ili prste) njihove javnosti. Glavni cilj korporativne komunikacije postao je izgradnja i očuvanje dobre reputacije i imidža tvrtke. Fenomen društvenih mreža u posljednjih desetak godina ušao je u ljudske živote i promijenio način na koji komuniciramo. Društvena mreža LinkedIn namijenjena je korisnicima u poslovnom svijetu koji se putem nje mogu povezivati, educirati, tražiti posao ili zapošljavati kvalitetan kadar. LinkedIn tako i u Hrvatskoj polako dobiva na značaju, pogotovo kod organizacija u privatnom vlasništvu. Ovaj rad podijeljen je u četiri cjeline ako se izuzme uvod i zaključni dio. U prvoj cjelini rada navedena su osnovna teorijska znanja o komunikaciji i organizaciji, a u drugom dijelu rada obrađuje se korporativno komuniciranje s naglaskom na značaj u organizaciji te kao bitan faktor u izgradnji imidža poduzeća. U trećoj cjelini pojašnjena je uloga informacijskih tehnologija u korporativnom komuniciranju, a četvrti dio rada predstavlja istraživanje o korisničkim preferencijama i upotrebi LinkedIna u hrvatskim poslovnim subjektima. Rad je napisan uz korištenje stručne literature, znanstvenih članaka i mrežnih izvora, a glavni istraživački instrument u istraživanju LinkedIn u korporativnom komuniciranju bio je online anketni upitnik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Vladimir Šimović (mentor)

Avatar Url Lordan Prelog (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Prelog, Lordan
LinkedIn u korporativnom komuniciranju, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za odnose s javnostima, Varaždin
Prelog, L. (2018) 'LinkedIn u korporativnom komuniciranju', diplomski rad, diplomski, Odjel za odnose s javnostima, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Prelog, Lordan}, year = {2018}, pages = {64}, keywords = {korporativna komunikacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikacija, organizacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, LinkedIn}, title = {LinkedIn u korporativnom komuniciranju}, keyword = {korporativna komunikacija, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikacija, organizacija, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, LinkedIn}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Prelog, Lordan}, year = {2018}, pages = {64}, keywords = {corporate communications, public relations, communication, organization, social network websites, LinkedIn}, title = {LinkedIn in corporate communications}, keyword = {corporate communications, public relations, communication, organization, social network websites, LinkedIn}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font