Pregled bibliografske jedinice broj: 1016500
Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama
Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama, 2019., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 1016500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta
Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama
(Representation and correlation of subject domains
in the Study of Harmony in Croatian secondary
music schools)
Autori
Lončar, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija Zagreb
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
08.07
Godina
2019
Stranica
100
Mentor
Matoš, Nikolina
Neposredni voditelj
Knešaurek, Ante
Ključne riječi
glazbeno obrazovanje ; harmonija ; nastavne metode ; nastavna područja ; nastavni program (kurikulum)
(music education ; music harmony ; teaching methods ; subject domains ; curriculum)
Sažetak
Cilj je ovoga rada rasvijetliti didaktičko- metodičku problematiku predmeta Harmonija i pritom ostvariti uvid u izvođenje nastave Harmonije u trima hrvatskim srednjim glazbenim školama. U teorijskom su dijelu rada, analizom znanstvene i stručne literature te obrazovnopolitičkih dokumenata kojima se regulira nastava Harmonije u okviru glazbenoga obrazovanja, razjašnjeni pojmovi koji su ključni za kvalitetno promišljanje, planiranje i izvođenje toga predmeta. U empirijskom je dijelu rada opisano promatranje nastave Harmonije u trima hrvatskim srednjim glazbenim školama. Realizacija nastave potom je uspoređena prema zastupljenosti nastavnih područja, nastavnih metoda, oblika rada u nastavi i utjecaju vanjskih čimbenika na kvalitetu odgojno-obrazovnoga procesa. Istraživanje je realizirano u kraćem vremenskom periodu i pruža presjek trenutne situacije u praksi. Rezultati istraživanja pokazuju kako se nastava Harmonije u trima srednjim glazbenim školama razlikuje prema zastupljenosti nastavnih područja, nastavnih metoda i oblika rada u nastavi. Vanjski čimbenici koji utječu na kvalitetu odgojno-obrazovnoga procesa su broj učenika u razredu, profil učenika, satnica predmeta i opremljenost učionice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb