Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1016500

Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama


Lončar, Ines
Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama, 2019., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 1016500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama
(Representation and correlation of subject domains in the Study of Harmony in Croatian secondary music schools)

Autori
Lončar, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Muzička akademija Zagreb

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
08.07

Godina
2019

Stranica
100

Mentor
Matoš, Nikolina

Neposredni voditelj
Knešaurek, Ante

Ključne riječi
glazbeno obrazovanje ; harmonija ; nastavne metode ; nastavna područja ; nastavni program (kurikulum)
(music education ; music harmony ; teaching methods ; subject domains ; curriculum)

Sažetak
Cilj je ovoga rada rasvijetliti didaktičko- metodičku problematiku predmeta Harmonija i pritom ostvariti uvid u izvođenje nastave Harmonije u trima hrvatskim srednjim glazbenim školama. U teorijskom su dijelu rada, analizom znanstvene i stručne literature te obrazovnopolitičkih dokumenata kojima se regulira nastava Harmonije u okviru glazbenoga obrazovanja, razjašnjeni pojmovi koji su ključni za kvalitetno promišljanje, planiranje i izvođenje toga predmeta. U empirijskom je dijelu rada opisano promatranje nastave Harmonije u trima hrvatskim srednjim glazbenim školama. Realizacija nastave potom je uspoređena prema zastupljenosti nastavnih područja, nastavnih metoda, oblika rada u nastavi i utjecaju vanjskih čimbenika na kvalitetu odgojno-obrazovnoga procesa. Istraživanje je realizirano u kraćem vremenskom periodu i pruža presjek trenutne situacije u praksi. Rezultati istraživanja pokazuju kako se nastava Harmonije u trima srednjim glazbenim školama razlikuje prema zastupljenosti nastavnih područja, nastavnih metoda i oblika rada u nastavi. Vanjski čimbenici koji utječu na kvalitetu odgojno-obrazovnoga procesa su broj učenika u razredu, profil učenika, satnica predmeta i opremljenost učionice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikolina Matoš (mentor)

Avatar Url Ines Lončar (autor)

Avatar Url Ante Knešaurek (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Lončar, Ines
Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama, 2019., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
Lončar, I. (2019) 'Zastupljenost i suodnos nastavnih područja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim školama', diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lon\v{c}ar, Ines}, year = {2019}, pages = {100}, keywords = {glazbeno obrazovanje, harmonija, nastavne metode, nastavna podru\v{c}ja, nastavni program (kurikulum)}, title = {Zastupljenost i suodnos nastavnih podru\v{c}ja predmeta Harmonija u hrvatskim srednjim glazbenim \v{s}kolama}, keyword = {glazbeno obrazovanje, harmonija, nastavne metode, nastavna podru\v{c}ja, nastavni program (kurikulum)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lon\v{c}ar, Ines}, year = {2019}, pages = {100}, keywords = {music education, music harmony, teaching methods, subject domains, curriculum}, title = {Representation and correlation of subject domains in the Study of Harmony in Croatian secondary music schools}, keyword = {music education, music harmony, teaching methods, subject domains, curriculum}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font