Pregled bibliografske jedinice broj: 1016499
Didaktičko-metodički aspekti nastave Polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama
Didaktičko-metodički aspekti nastave Polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama, 2018., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 1016499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktičko-metodički aspekti nastave Polifonije u
hrvatskim srednjim glazbenim školama
(Teaching and learning aspects of the study of
counterpoint in Croatian secondary music schools)
Autori
Hadrović, Mihaela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija Zagreb
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
03.07
Godina
2018
Stranica
100
Mentor
Matoš, Nikolina
Neposredni voditelj
Nježić, Vjekoslav
Ključne riječi
polifonija ; povijesni razvoj ; instrumentalni kontrapunkt ; vokalni kontrapunkt ; melodija ; renesansa ; barok ; nastavni proces ; literatura ; udžbenik ; nastavni plan i program ; analiza ; usporedba ; korelacija
(counterpoint ; historical development ; instrumental counterpoint ; vocal counterpoint ; melody ; renaissance ; baroque ; teaching process ; literature ; textbook ; curriculum ; analysis ; comparison ; correlation)
Sažetak
Cilj ovoga rada jest doprinijeti nastavi Polifonije kao glazbeno-teorijskoj, ali i glazbeno-pedagoškoj disciplini. Za realizaciju sveobuhvatne nastave potrebni su kvalitetni materijali i izvori, kao i stručni te kreativni nastavnici. Kako bi se nastavi Polifonije pristupilo sustavno i temeljito, u uvodnom dijelu ovoga rada obuhvatila se obrada pojmova vezanih uz polifoniju i sam njen razvoj kao i razvoj načina poučavanja te materije. Slijedi detaljan prikaz nastavnih planova i programa nakon čega se dolazi do ključnog dijela cijeloga rada, do analize odabranih udžbenika te njihove međusobne usporedbe kako bismo dobili objektivan prikaz kvaliteta pojedinog udžbenika. Udžbenici su također uspoređeni s propisanim nastavnim programom kako bismo ustanovili do koje su mjere s njima usklađeni. Na kraju rada predloženi su i savjeti na koji način unaprijediti nastavni proces, u nadi da će se nastavnici sami odvažiti u daljnje istraživanje u svrhu poboljšanja sveukupne kvalitete nastave predmeta Polifonija u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb