Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1016499

Didaktičko-metodički aspekti nastave Polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama


Hadrović, Mihaela
Didaktičko-metodički aspekti nastave Polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama, 2018., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 1016499 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktičko-metodički aspekti nastave Polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama
(Teaching and learning aspects of the study of counterpoint in Croatian secondary music schools)

Autori
Hadrović, Mihaela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Muzička akademija Zagreb

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
03.07

Godina
2018

Stranica
100

Mentor
Matoš, Nikolina

Neposredni voditelj
Nježić, Vjekoslav

Ključne riječi
polifonija ; povijesni razvoj ; instrumentalni kontrapunkt ; vokalni kontrapunkt ; melodija ; renesansa ; barok ; nastavni proces ; literatura ; udžbenik ; nastavni plan i program ; analiza ; usporedba ; korelacija
(counterpoint ; historical development ; instrumental counterpoint ; vocal counterpoint ; melody ; renaissance ; baroque ; teaching process ; literature ; textbook ; curriculum ; analysis ; comparison ; correlation)

Sažetak
Cilj ovoga rada jest doprinijeti nastavi Polifonije kao glazbeno-teorijskoj, ali i glazbeno-pedagoškoj disciplini. Za realizaciju sveobuhvatne nastave potrebni su kvalitetni materijali i izvori, kao i stručni te kreativni nastavnici. Kako bi se nastavi Polifonije pristupilo sustavno i temeljito, u uvodnom dijelu ovoga rada obuhvatila se obrada pojmova vezanih uz polifoniju i sam njen razvoj kao i razvoj načina poučavanja te materije. Slijedi detaljan prikaz nastavnih planova i programa nakon čega se dolazi do ključnog dijela cijeloga rada, do analize odabranih udžbenika te njihove međusobne usporedbe kako bismo dobili objektivan prikaz kvaliteta pojedinog udžbenika. Udžbenici su također uspoređeni s propisanim nastavnim programom kako bismo ustanovili do koje su mjere s njima usklađeni. Na kraju rada predloženi su i savjeti na koji način unaprijediti nastavni proces, u nadi da će se nastavnici sami odvažiti u daljnje istraživanje u svrhu poboljšanja sveukupne kvalitete nastave predmeta Polifonija u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vjekoslav Nježić (mentor)

Avatar Url Nikolina Matoš (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Hadrović, Mihaela
Didaktičko-metodički aspekti nastave Polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama, 2018., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
Hadrović, M. (2018) 'Didaktičko-metodički aspekti nastave Polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim školama', diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hadrovi\'{c}, Mihaela}, year = {2018}, pages = {100}, keywords = {polifonija, povijesni razvoj, instrumentalni kontrapunkt, vokalni kontrapunkt, melodija, renesansa, barok, nastavni proces, literatura, ud\v{z}benik, nastavni plan i program, analiza, usporedba, korelacija}, title = {Didakti\v{c}ko-metodi\v{c}ki aspekti nastave Polifonije u hrvatskim srednjim glazbenim \v{s}kolama}, keyword = {polifonija, povijesni razvoj, instrumentalni kontrapunkt, vokalni kontrapunkt, melodija, renesansa, barok, nastavni proces, literatura, ud\v{z}benik, nastavni plan i program, analiza, usporedba, korelacija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hadrovi\'{c}, Mihaela}, year = {2018}, pages = {100}, keywords = {counterpoint, historical development, instrumental counterpoint, vocal counterpoint, melody, renaissance, baroque, teaching process, literature, textbook, curriculum, analysis, comparison, correlation}, title = {Teaching and learning aspects of the study of counterpoint in Croatian secondary music schools}, keyword = {counterpoint, historical development, instrumental counterpoint, vocal counterpoint, melody, renaissance, baroque, teaching process, literature, textbook, curriculum, analysis, comparison, correlation}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font