Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1016484

Nastavna tehnologija u kurikulumu Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti


Anjoš, Helena
Nastavna tehnologija u kurikulumu Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, 2016., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 1016484 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavna tehnologija u kurikulumu Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti
(Educational technology in music curricula for primary and secondary schools)

Autori
Anjoš, Helena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Muzička akademija Zagreb

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
28.09

Godina
2016

Stranica
100

Mentor
Đuranović, Marina

Neposredni voditelj
Matoš, Nikolina

Ključne riječi
glazbena pedagogija ; kurikulum ; nastavna tehnologija ; metodika
(music pedagogy ; curriculum ; educational technology ; educational methodology)

Sažetak
Današnja nastava glazbe uvelike se razlikuje od toga kako je bila koncipirana i izvođena ranije. Donedavno se smatralo da se u okviru skromne satnice predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost s učenicima treba ostvariti široki spektar nastavnih područja, pa tako i sadržaja i „glazbenih znanja“. Stanje se mijenja unazad desetak godina, približavajući se kurikulumskom pristupu. Takav pristup sa sobom nosi i potrebu za djelovanjem u skladu sa brzim napretkom tehnologije i mijenjanjem društva. Obrazovanje se samim time odmiče od tradicionalnih postupaka u poučavanju te istražuje suvremenije načine. Iako se nastavna tehnologija često povezuje isključivo s korištenjem računala u nastavnom procesu, situacija je puno složenija. Riječ je o sveobuhvatnom povezivanju nastavnih sredstava, postupaka i strategija u svrhu organizacije kvalitetne nastave usmjerene na učenika. Nastava glazbe pruža dosta mogućnosti za provedbu tako organiziranog poučavanja i učenja. U tome procesu mogu sudjelovati osobni i neosobni mediji. Nastavnu tehnologiju u nastavi glazbe činit će učitelj i (po potrebi) gostujući suradnici, udžbenici, sheme i mentalne mape, slušna i audiovizualna demonstracija te informacijsko- komunikacijska tehnologija. Cilj je ovoga rada prikazati na koje ih načine možemo koristiti i kombinirati u nastavi glazbe u službi što uspješnijeg učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Đuranović (mentor)

Avatar Url Nikolina Matoš (mentor)

Citiraj ovu publikaciju:

Anjoš, Helena
Nastavna tehnologija u kurikulumu Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, 2016., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
Anjoš, H. (2016) 'Nastavna tehnologija u kurikulumu Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti', diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Anjo\v{s}, Helena}, year = {2016}, pages = {100}, keywords = {glazbena pedagogija, kurikulum, nastavna tehnologija, metodika}, title = {Nastavna tehnologija u kurikulumu Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti}, keyword = {glazbena pedagogija, kurikulum, nastavna tehnologija, metodika}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Anjo\v{s}, Helena}, year = {2016}, pages = {100}, keywords = {music pedagogy, curriculum, educational technology, educational methodology}, title = {Educational technology in music curricula for primary and secondary schools}, keyword = {music pedagogy, curriculum, educational technology, educational methodology}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font