Pregled bibliografske jedinice broj: 1016484
Nastavna tehnologija u kurikulumu Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti
Nastavna tehnologija u kurikulumu Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, 2016., diplomski rad, diplomski, Muzička akademija Zagreb, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 1016484 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavna tehnologija u kurikulumu Glazbene kulture i
Glazbene umjetnosti
(Educational technology in music curricula for
primary and secondary schools)
Autori
Anjoš, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Muzička akademija Zagreb
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
28.09
Godina
2016
Stranica
100
Mentor
Đuranović, Marina
Neposredni voditelj
Matoš, Nikolina
Ključne riječi
glazbena pedagogija ; kurikulum ; nastavna tehnologija ; metodika
(music pedagogy ; curriculum ; educational technology ; educational methodology)
Sažetak
Današnja nastava glazbe uvelike se razlikuje od toga kako je bila koncipirana i izvođena ranije. Donedavno se smatralo da se u okviru skromne satnice predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost s učenicima treba ostvariti široki spektar nastavnih područja, pa tako i sadržaja i „glazbenih znanja“. Stanje se mijenja unazad desetak godina, približavajući se kurikulumskom pristupu. Takav pristup sa sobom nosi i potrebu za djelovanjem u skladu sa brzim napretkom tehnologije i mijenjanjem društva. Obrazovanje se samim time odmiče od tradicionalnih postupaka u poučavanju te istražuje suvremenije načine. Iako se nastavna tehnologija često povezuje isključivo s korištenjem računala u nastavnom procesu, situacija je puno složenija. Riječ je o sveobuhvatnom povezivanju nastavnih sredstava, postupaka i strategija u svrhu organizacije kvalitetne nastave usmjerene na učenika. Nastava glazbe pruža dosta mogućnosti za provedbu tako organiziranog poučavanja i učenja. U tome procesu mogu sudjelovati osobni i neosobni mediji. Nastavnu tehnologiju u nastavi glazbe činit će učitelj i (po potrebi) gostujući suradnici, udžbenici, sheme i mentalne mape, slušna i audiovizualna demonstracija te informacijsko- komunikacijska tehnologija. Cilj je ovoga rada prikazati na koje ih načine možemo koristiti i kombinirati u nastavi glazbe u službi što uspješnijeg učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb