Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1016465

Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj


Matoš, Nikolina
Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 1/2; 143-164 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1016465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj
(Curricular approach to music education in Croatia)

Autori
Matoš, Nikolina

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 158 (2017), 1/2; 143-164

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
glazbeno obrazovanje ; učenje glazbe ; kurikulumski pristup ; oblikovanje kurikuluma
(music education, learning music, curricular approach, curriculum shaping)

Sažetak
Cilj ovoga rada ispitati je i prikazati obilježja glazbenoobrazovnog sustava u Hrvatskoj, s posebnim osvrtom na osnovnoškolsku razinu. U teorijskom je dijelu rada glazbeno obrazovanje analizirano iz kurikulumske perspektive, komparacijom obilježja različitih kurikulumskih teorija i ideologija te koncepata, tipova i vrsta kurikuluma. Na temelju postojećih podataka, uspoređeni su glazbenoobrazovni sustavi u Hrvatskoj i pojedinim europskim državama. U empirijskom su dijelu, provedbom anketnog upitnika, ispitani stavovi učitelja/nastavnika glazbenih škola i studenata glazbe o obilježjima osnovnog glazbenog obrazovanja u Hrvatskoj. Dobiveni podatci rezultirali su preispitivanjem svrhe i uloge osnovnih glazbenih škola, prijedlozima za sadržajne i organizacijske promjene u sustavu prema europskim primjerima dobre prakse i naposljetku, smjernicama za oblikovanje kurikuluma osnovnog glazbenog obrazovanja prema znanstveno utvrđenim načelima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nikolina Matoš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Matoš, Nikolina
Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 1/2; 143-164 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Matoš, N. (2017) Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj. Napredak (Zagreb), 158 (1/2), 143-164.
@article{article, author = {Mato\v{s}, Nikolina}, year = {2017}, pages = {143-164}, keywords = {glazbeno obrazovanje, u\v{c}enje glazbe, kurikulumski pristup, oblikovanje kurikuluma}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {158}, number = {1/2}, issn = {1330-0059}, title = {Kurikulumski pristup glazbenom obrazovanju u Hrvatskoj}, keyword = {glazbeno obrazovanje, u\v{c}enje glazbe, kurikulumski pristup, oblikovanje kurikuluma} }
@article{article, author = {Mato\v{s}, Nikolina}, year = {2017}, pages = {143-164}, keywords = {music education, learning music, curricular approach, curriculum shaping}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {158}, number = {1/2}, issn = {1330-0059}, title = {Curricular approach to music education in Croatia}, keyword = {music education, learning music, curricular approach, curriculum shaping} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font