Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1016395

Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi


Peran, Suzana; Raguž, Anđelka
Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi // Communication Management Review, 04 (2019), 01; 216-231 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 1016395 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi
(Behaviour and Importance of Media Education in Kindergartens: Rules and Media Challenges)

Autori
Peran, Suzana ; Raguž, Anđelka

Izvornik
Communication Management Review (2459-590X) 04 (2019), 01; 216-231

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
medijski odgoj, medijska pismenost, odgojitelji, dječji vrtići, odgovornost
(media education, media literacy, kindergartne educators, kindergartners, responsibility)

Sažetak
Rad prikazuje pristup i ulogu odgojitelja u medijskom odgoju djece. Slijedom toga, medijsko opismenjavanje djece promatramo s obzirom na sposobnost odgojitelja da se kompetentno i primjereno služe medijima, da su pritom kritični, medijski pismeni i svjesni (djelomične) odgovornosti kako pri stvaranju medijskih uradaka, tako i kao korisnici i kreatori medijskih sadržaja. Medijskim su sadržajima istodobno izložena i djeca koju odgojitelji obrazuju i odgajaju te im kroz odgojne metode i profesionalne pristupe sadržajno implementiraju teme i preporuke o korištenju medija. Medijski odgoj djece ovisi o obitelji, skrbnicima, utjecaju vršnjaka te se faktično navike o korištenju usvajaju i oblikuju i kroz programe i komunikacijske aktivnosti u dječjim vrtićima i predškolskim ustanovama. Stoga, rezultatima istraživanja provedenog metodom ankete među odgojiteljima iz dviju županija, utvrđujemo kako mediji pomažu u radu s djecom - koja ih poimaju kao alat za učenje, istodobno razvijajući digitalne kompetencije, i uče na zanimljiv način.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Suzana Peran (autor)

Avatar Url Anđelka Raguž (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

http

Citiraj ovu publikaciju:

Peran, Suzana; Raguž, Anđelka
Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi // Communication Management Review, 04 (2019), 01; 216-231 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Peran, S. & Raguž, A. (2019) Odnos i značenje medijskog odgoja u dječjim vrtićima: pravila i medijski izazovi. Communication Management Review, 04 (01), 216-231.
@article{article, author = {Peran, Suzana and Ragu\v{z}, An\djelka}, year = {2019}, pages = {216-231}, keywords = {medijski odgoj, medijska pismenost, odgojitelji, dje\v{c}ji vrti\'{c}i, odgovornost}, journal = {Communication Management Review}, volume = {04}, number = {01}, issn = {2459-590X}, title = {Odnos i zna\v{c}enje medijskog odgoja u dje\v{c}jim vrti\'{c}ima: pravila i medijski izazovi}, keyword = {medijski odgoj, medijska pismenost, odgojitelji, dje\v{c}ji vrti\'{c}i, odgovornost} }
@article{article, author = {Peran, Suzana and Ragu\v{z}, An\djelka}, year = {2019}, pages = {216-231}, keywords = {media education, media literacy, kindergartne educators, kindergartners, responsibility}, journal = {Communication Management Review}, volume = {04}, number = {01}, issn = {2459-590X}, title = {Behaviour and Importance of Media Education in Kindergartens: Rules and Media Challenges}, keyword = {media education, media literacy, kindergartne educators, kindergartners, responsibility} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font