Pregled bibliografske jedinice broj: 1016286
Poučavanje stranoga jezika usklađivanjem jezika i pokreta: Metoda Total Physical Response
Poučavanje stranoga jezika usklađivanjem jezika i pokreta: Metoda Total Physical Response // Izazovi učenja stranoga jezika u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2019. str. 426-431
CROSBI ID: 1016286 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje stranoga jezika usklađivanjem jezika i pokreta: Metoda Total Physical Response
(Teaching foreign languages through language and movement: the Total Physical Response method)
Autori
Erk, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni
Knjiga
Izazovi učenja stranoga jezika u osnovnoj školi
Urednik/ci
Vrhovac, Yvonne
Izdavač
Naklada Ljevak
Grad
Zagreb
Godina
2019
Raspon stranica
426-431
ISBN
978-953-355-285-9
Ključne riječi
rano učenje stranih jezika, TPR metoda, slušanje s razumijevanjem, pokreti i geste
(early foreign language instruction, TPR method, listening comprehension, movement and gestures)
Sažetak
Poglavlje je o nastanku i razvoju TPR metode, istraživanjima koja su ukazala njezine prednosti i nedostatke te o načinima na koje se TPR metoda interpretira i primjenjuje u suvremenim pristupima formalnom učenju stranih jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Mirna Erk
(autor)