Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1016021

Kazališni umjetnici i pedagozi – protivnici ili suradnici? Komunikacija kazališnih umjetnika i pedagoga u hrvatskim lutkarskim kazalištima


Kroflin, Livija
Kazališni umjetnici i pedagozi – protivnici ili suradnici? Komunikacija kazališnih umjetnika i pedagoga u hrvatskim lutkarskim kazalištima // Zbornik radova, 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti „Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije“ / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 206-218 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1016021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kazališni umjetnici i pedagozi – protivnici ili suradnici? Komunikacija kazališnih umjetnika i pedagoga u hrvatskim lutkarskim kazalištima
(Theatrical Artists and Educators – Opponents or Co-workers? The communication between theatrical artists and educators in Croatian puppet theatres)

Autori
Kroflin, Livija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova, 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti „Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije“ / Radočaj-Jerković, Antoaneta - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 206-218

ISBN
978-953-8181-03-0

Skup
10. međunarodni znanstveno-stručni skup: Hranom do zdravlja = 10th International Scientific and Professional Conference: With food to health

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
lutkarska predstava ; suradnja kazališnih umjetnika i pedagoga ; dječja publika ; primjerenost kazališne predstave dobi djeteta
(puppet show ; cooperation between theatrical artists and educators ; child audiences ; the appropriateness of a theatre show to the age of a child)

Sažetak
Po definiciji, predstave za djecu upućene su djeci. No budući da ih stvaraju odrasli, pitanje je koliko njihova shvaćanja i način rada korespondiraju s potrebama, shvaćanjima i interesima njihove publike, kojim se kriterijima vode i bave li se pitanjima koji su sadržaji i kakav način prikazivanja primjereni kojoj dobi. U tekstu se postavljaju pitanja je li potrebna komunikacija umjetnika i pedagoga, postoji li ona, a ako postoji, kakva je. Postoji li zbog stvarne potrebe da se ujedinjavanjem znanja iz različitih područja dođe do zajedničkih odgovora kako na najbolji način pristupiti kazališnom stvaralaštvu za djecu određene dobi, ili postoji radi zadovoljavanja forme, odnosno dobivanja „dopuštenja“ pedagoga koje će pomoći boljoj prodaji u vrtićima odnosno školama? Koliko je suradnja kazališnih umjetnika s jedne i dječjih psihologa i pedagoga potrebna, koliko je kreativna a koliko ograničavajuća? Postoji li među tim strukama međusobno razumijevanje i povjerenje? Prikupljeni podaci o suradnji umjetnika i pedagoga u pet hrvatskih javnih gradskih kazališta lutaka pokazuju kakva je ta suradnja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Livija Kroflin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kroflin, Livija
Kazališni umjetnici i pedagozi – protivnici ili suradnici? Komunikacija kazališnih umjetnika i pedagoga u hrvatskim lutkarskim kazalištima // Zbornik radova, 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti „Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije“ / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 206-218 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kroflin, L. (2018) Kazališni umjetnici i pedagozi – protivnici ili suradnici? Komunikacija kazališnih umjetnika i pedagoga u hrvatskim lutkarskim kazalištima. U: Radočaj-Jerković, A. (ur.)Zbornik radova, 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti „Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije“.
@article{article, author = {Kroflin, Livija}, editor = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c}, A.}, year = {2018}, pages = {206-218}, keywords = {lutkarska predstava, suradnja kazali\v{s}nih umjetnika i pedagoga, dje\v{c}ja publika, primjerenost kazali\v{s}ne predstave dobi djeteta}, isbn = {978-953-8181-03-0}, title = {Kazali\v{s}ni umjetnici i pedagozi – protivnici ili suradnici? Komunikacija kazali\v{s}nih umjetnika i pedagoga u hrvatskim lutkarskim kazali\v{s}tima}, keyword = {lutkarska predstava, suradnja kazali\v{s}nih umjetnika i pedagoga, dje\v{c}ja publika, primjerenost kazali\v{s}ne predstave dobi djeteta}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kroflin, Livija}, editor = {Rado\v{c}aj-Jerkovi\'{c}, A.}, year = {2018}, pages = {206-218}, keywords = {puppet show, cooperation between theatrical artists and educators, child audiences, the appropriateness of a theatre show to the age of a child}, isbn = {978-953-8181-03-0}, title = {Theatrical Artists and Educators – Opponents or Co-workers? The communication between theatrical artists and educators in Croatian puppet theatres}, keyword = {puppet show, cooperation between theatrical artists and educators, child audiences, the appropriateness of a theatre show to the age of a child}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font