Pregled bibliografske jedinice broj: 1016021
Kazališni umjetnici i pedagozi – protivnici ili suradnici? Komunikacija kazališnih umjetnika i pedagoga u hrvatskim lutkarskim kazalištima
Kazališni umjetnici i pedagozi – protivnici ili suradnici? Komunikacija kazališnih umjetnika i pedagoga u hrvatskim lutkarskim kazalištima // Zbornik radova, 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti „Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije“ / Radočaj-Jerković, Antoaneta (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 206-218 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1016021 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kazališni umjetnici i pedagozi – protivnici ili suradnici? Komunikacija kazališnih umjetnika i pedagoga u hrvatskim lutkarskim kazalištima
(Theatrical Artists and Educators – Opponents or Co-workers? The communication between theatrical artists and educators in Croatian puppet theatres)
Autori
Kroflin, Livija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova, 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti „Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije“
/ Radočaj-Jerković, Antoaneta - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018, 206-218
ISBN
978-953-8181-03-0
Skup
10. međunarodni znanstveno-stručni skup: Hranom do zdravlja = 10th International Scientific and Professional Conference: With food to health
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
lutkarska predstava ; suradnja kazališnih umjetnika i pedagoga ; dječja publika ; primjerenost kazališne predstave dobi djeteta
(puppet show ; cooperation between theatrical artists and educators ; child audiences ; the appropriateness of a theatre show to the age of a child)
Sažetak
Po definiciji, predstave za djecu upućene su djeci. No budući da ih stvaraju odrasli, pitanje je koliko njihova shvaćanja i način rada korespondiraju s potrebama, shvaćanjima i interesima njihove publike, kojim se kriterijima vode i bave li se pitanjima koji su sadržaji i kakav način prikazivanja primjereni kojoj dobi. U tekstu se postavljaju pitanja je li potrebna komunikacija umjetnika i pedagoga, postoji li ona, a ako postoji, kakva je. Postoji li zbog stvarne potrebe da se ujedinjavanjem znanja iz različitih područja dođe do zajedničkih odgovora kako na najbolji način pristupiti kazališnom stvaralaštvu za djecu određene dobi, ili postoji radi zadovoljavanja forme, odnosno dobivanja „dopuštenja“ pedagoga koje će pomoći boljoj prodaji u vrtićima odnosno školama? Koliko je suradnja kazališnih umjetnika s jedne i dječjih psihologa i pedagoga potrebna, koliko je kreativna a koliko ograničavajuća? Postoji li među tim strukama međusobno razumijevanje i povjerenje? Prikupljeni podaci o suradnji umjetnika i pedagoga u pet hrvatskih javnih gradskih kazališta lutaka pokazuju kakva je ta suradnja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Livija Kroflin
(autor)