Pregled bibliografske jedinice broj: 1015479
Pravni okvir elektroničkih medija s posebnim osvrtom na televiziju
Pravni okvir elektroničkih medija s posebnim osvrtom na televiziju, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Sveučilište Sjever / Odjel za poslovanje i menadžment, Koprivnica
CROSBI ID: 1015479 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravni okvir elektroničkih medija s posebnim osvrtom
na televiziju
(The legal framework of electronic media with
particular reference to television)
Autori
Strnad, Ana-Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Sveučilište Sjever / Odjel za poslovanje i menadžment
Mjesto
Koprivnica
Datum
17.07
Godina
2019
Stranica
41
Mentor
Vojković, Goran
Ključne riječi
elektronički mediji ; televizija ; javna televizija ; HRT ; BBC
(electronic media ; television ; public television ; HRT ; BBC)
Sažetak
U ovom radu govori se o elektroničkim medijima kao audiovizualnim i radijskim programima i elektroničkim publikacijama koji su sastavni dio naše svakodnevnice. Na samom početku rada detaljnije su definirani elektronički mediji prema leksikonu radija i televizije, a posebice prema Zakonu o elektroničkim medijima. Nadalje, obrađene su slobode medija, usluge koje nam oni pružaju, ali i odgovornosti, obaveze i ograničenja na koja moramo paziti pri konzumaciji istih. Glavnim djelom rada je obuhvaćena analiza televizije kao najutjecajnijeg medija koji ima sposobnost oblikovanja svijeta u kojem živimo. Ukratko je objašnjena sama povijest televizije od prvog televizijskog emitiranja na BBC-u 1936. godine i usluge koje su nam omogućene kroz pola stoljeća dominacije televizije kao najmoćnijeg medija. Kad govorimo o moći koju televizija ima kao medij, za nju možemo reći da je sveprisutna u oblikovanju naših znanja kojeg imamo i svijesti o vremenu i prostoru kojem pripadamo. Dakle, sama srž ovog rada je bazirana na televiziji, Hrvatskoj radioteleviziji i njenim karakteristikama, BBC-u kao vodećem svjetskom javnom servisu te nešto o značajnijim razlikama u karakteristikama Hrvatske radiotelevizije i svjetskog BBC-a. Na kraju rada su iznesene činjenice o tome na koji način su konzumenti medija manipulirani od strane kapitala koji ga financira ili od strane politika u državi. Utjecaj televizije kao medija se odvija kroz sadržaj koji se pruža. Takav sadržaj iako može biti informativan, korišten u edukacijske svrhe i koristan kroz obrazovanje, on je često zatupljujući i nekvalitetan sa mnogo dezinformacija, a samo sa ciljem dobivanja dobiti preko senzacionalizma i tabloida.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Pravo, Informacijske i komunikacijske znanosti