Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1015391

Desetletje pluralizmov: fotografija v Kraljevini Jugoslaviji


Magaš Bilandžić, Lovorka
Desetletje pluralizmov: fotografija v Kraljevini Jugoslaviji // Na robu: vizualna umetnost v Kraljevini Jugoslaviji 1929–1941 / Marko Jenko, Beti Žerovc (ur.).
Ljubljana: Nacionalni muzej moderne umjetnosti, 2019. str. 320-367


CROSBI ID: 1015391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Desetletje pluralizmov: fotografija v Kraljevini Jugoslaviji
(A Decade of Pluralism: Photography in the Kingdom of Yugoslavia)

Autori
Magaš Bilandžić, Lovorka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Na robu: vizualna umetnost v Kraljevini Jugoslaviji 1929–1941

Urednik/ci
Marko Jenko, Beti Žerovc

Izdavač
Nacionalni muzej moderne umjetnosti

Grad
Ljubljana

Godina
2019

Raspon stranica
320-367

ISBN
978-961-206-139-5

Ključne riječi
fotografija, 1930-e, fotoamateri, profesionalni fotografi, fotoreporteri, fotoklubovi, nova vizija, nova objektivnost, fotomontaža, domovinska fotografija, socijalna fotografija, avangardna fotografija, izložba Film und Foto
(photography, 1930s, amateur photographers, professional photograhers, photojurnalists, photo clubs, new vision, new objectivity, photomontage, homeland photography, social photography, avant-garde photography, Film und Foto exhibition)

Sažetak
Radi se o sinteznom prikazu razvoja, položaja, uloge i značaja fotografije u Kraljevini Jugoslaviji 1930-ih.

Izvorni jezik
Slv

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lovorka Magaš Bilandžić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Magaš Bilandžić, Lovorka
Desetletje pluralizmov: fotografija v Kraljevini Jugoslaviji // Na robu: vizualna umetnost v Kraljevini Jugoslaviji 1929–1941 / Marko Jenko, Beti Žerovc (ur.).
Ljubljana: Nacionalni muzej moderne umjetnosti, 2019. str. 320-367
Magaš Bilandžić, L. (2019) Desetletje pluralizmov: fotografija v Kraljevini Jugoslaviji. U: Marko Jenko, B. (ur.) Na robu: vizualna umetnost v Kraljevini Jugoslaviji 1929–1941. Ljubljana, Nacionalni muzej moderne umjetnosti, str. 320-367.
@inbook{inbook, author = {Maga\v{s} Biland\v{z}i\'{c}, Lovorka}, editor = {Marko Jenko, B.}, year = {2019}, pages = {320-367}, keywords = {fotografija, 1930-e, fotoamateri, profesionalni fotografi, fotoreporteri, fotoklubovi, nova vizija, nova objektivnost, fotomonta\v{z}a, domovinska fotografija, socijalna fotografija, avangardna fotografija, izlo\v{z}ba Film und Foto}, isbn = {978-961-206-139-5}, title = {Desetletje pluralizmov: fotografija v Kraljevini Jugoslaviji}, keyword = {fotografija, 1930-e, fotoamateri, profesionalni fotografi, fotoreporteri, fotoklubovi, nova vizija, nova objektivnost, fotomonta\v{z}a, domovinska fotografija, socijalna fotografija, avangardna fotografija, izlo\v{z}ba Film und Foto}, publisher = {Nacionalni muzej moderne umjetnosti}, publisherplace = {Ljubljana} }
@inbook{inbook, author = {Maga\v{s} Biland\v{z}i\'{c}, Lovorka}, editor = {Marko Jenko, B.}, year = {2019}, pages = {320-367}, keywords = {photography, 1930s, amateur photographers, professional photograhers, photojurnalists, photo clubs, new vision, new objectivity, photomontage, homeland photography, social photography, avant-garde photography, Film und Foto exhibition}, isbn = {978-961-206-139-5}, title = {A Decade of Pluralism: Photography in the Kingdom of Yugoslavia}, keyword = {photography, 1930s, amateur photographers, professional photograhers, photojurnalists, photo clubs, new vision, new objectivity, photomontage, homeland photography, social photography, avant-garde photography, Film und Foto exhibition}, publisher = {Nacionalni muzej moderne umjetnosti}, publisherplace = {Ljubljana} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font