Pregled bibliografske jedinice broj: 1015326
Koliko programski sadržaji usvojeni preko medija i medijskih strategija utječu na formiranje znanja
Koliko programski sadržaji usvojeni preko medija i medijskih strategija utječu na formiranje znanja // Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja / Nadrljanski, Mira ; Nadrljanski, Đorđe. (ur.).
Split: Redak, 2016. str. 53-61
CROSBI ID: 1015326 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koliko programski sadržaji usvojeni preko medija i medijskih strategija utječu na formiranje znanja
(The extent to which content programming acquired through the media and media strategies influence the formation of knowledge)
Autori
Lončar, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja
Urednik/ci
Nadrljanski, Mira ; Nadrljanski, Đorđe.
Izdavač
Redak
Grad
Split
Godina
2016
Raspon stranica
53-61
ISBN
978-953-336-330-1
Ključne riječi
medijska pismenost, medijski sadržaji, medijska strategija.
(media, media literacy, media content, media strategy.)
Sažetak
Pedagogija kao znanost stalno je težila unaprijediti pedagoške procese povećavajući kvalitetu koristeći nove tehnologije i sadržaje u funkciji ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva. Sve brži i složeniji društveni i znanstveno – tehnološki razvoj, uvjetovao je sve složenije zahtjeve života, rada svakog pojedinca i društva u cjelini. U tom procesu globalizacije, mediji su sve više postajali glavni izvor informiranja i formiranja pojedinca kao ljudske osobe i to najčešće putem manipulacije koja se odvijala preko medijskih sadržaja koji se nude. Naučiti „čitati“ medije je jedan od najvažnijih ciljeva medijske pedagogije jer mediji ne prezentiraju stvarnost, već ju reprezentiraju. U takvom medijskom okruženju gdje se tradicionalni mediji isprepleću s novim tehnologijama s pravom se može reći da masovni medij postaju sastavni dio naših života. U članku se definirao pojam medijske pismenosti i načela na kojima se suvremeni koncept medijske pismenosti zasniva. Raspravljalo se o mogućim definicijama pojma medij i mediji masovne komunikacije. Na kraju se raspravljalo o različitim međunarodnim strategijama za rješenje složenog odnosa učenik – mediji u kontekstu suvremene medijske proizvodnje, spominju pokušaji i neka pozitivna rješenja u Hrvatskoj, te su se preporučile nove strategije razvitka koncepta medijske pismenosti u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski