Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1015326

Koliko programski sadržaji usvojeni preko medija i medijskih strategija utječu na formiranje znanja


Lončar, Martina
Koliko programski sadržaji usvojeni preko medija i medijskih strategija utječu na formiranje znanja // Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja / Nadrljanski, Mira ; Nadrljanski, Đorđe. (ur.).
Split: Redak, 2016. str. 53-61


CROSBI ID: 1015326 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koliko programski sadržaji usvojeni preko medija i medijskih strategija utječu na formiranje znanja
(The extent to which content programming acquired through the media and media strategies influence the formation of knowledge)

Autori
Lončar, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja

Urednik/ci
Nadrljanski, Mira ; Nadrljanski, Đorđe.

Izdavač
Redak

Grad
Split

Godina
2016

Raspon stranica
53-61

ISBN
978-953-336-330-1

Ključne riječi
medijska pismenost, medijski sadržaji, medijska strategija.
(media, media literacy, media content, media strategy.)

Sažetak
Pedagogija kao znanost stalno je težila unaprijediti pedagoške procese povećavajući kvalitetu koristeći nove tehnologije i sadržaje u funkciji ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva. Sve brži i složeniji društveni i znanstveno – tehnološki razvoj, uvjetovao je sve složenije zahtjeve života, rada svakog pojedinca i društva u cjelini. U tom procesu globalizacije, mediji su sve više postajali glavni izvor informiranja i formiranja pojedinca kao ljudske osobe i to najčešće putem manipulacije koja se odvijala preko medijskih sadržaja koji se nude. Naučiti „čitati“ medije je jedan od najvažnijih ciljeva medijske pedagogije jer mediji ne prezentiraju stvarnost, već ju reprezentiraju. U takvom medijskom okruženju gdje se tradicionalni mediji isprepleću s novim tehnologijama s pravom se može reći da masovni medij postaju sastavni dio naših života. U članku se definirao pojam medijske pismenosti i načela na kojima se suvremeni koncept medijske pismenosti zasniva. Raspravljalo se o mogućim definicijama pojma medij i mediji masovne komunikacije. Na kraju se raspravljalo o različitim međunarodnim strategijama za rješenje složenog odnosa učenik – mediji u kontekstu suvremene medijske proizvodnje, spominju pokušaji i neka pozitivna rješenja u Hrvatskoj, te su se preporučile nove strategije razvitka koncepta medijske pismenosti u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Martina Lončar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončar, Martina
Koliko programski sadržaji usvojeni preko medija i medijskih strategija utječu na formiranje znanja // Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja / Nadrljanski, Mira ; Nadrljanski, Đorđe. (ur.).
Split: Redak, 2016. str. 53-61
Lončar, M. (2016) Koliko programski sadržaji usvojeni preko medija i medijskih strategija utječu na formiranje znanja. U: Nadrljanski, M. & Nadrljanski, Đ. (ur.) Novi pristupi sustavu cjeloživotnog obrazovanja. Split, Redak, str. 53-61.
@inbook{inbook, author = {Lon\v{c}ar, Martina}, year = {2016}, pages = {53-61}, keywords = {medijska pismenost, medijski sadr\v{z}aji, medijska strategija.}, isbn = {978-953-336-330-1}, title = {Koliko programski sadr\v{z}aji usvojeni preko medija i medijskih strategija utje\v{c}u na formiranje znanja}, keyword = {medijska pismenost, medijski sadr\v{z}aji, medijska strategija.}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }
@inbook{inbook, author = {Lon\v{c}ar, Martina}, year = {2016}, pages = {53-61}, keywords = {media, media literacy, media content, media strategy.}, isbn = {978-953-336-330-1}, title = {The extent to which content programming acquired through the media and media strategies influence the formation of knowledge}, keyword = {media, media literacy, media content, media strategy.}, publisher = {Redak}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font