Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1015241

Uloga zaštite potrošača u postizanju zadovoljstva potrošača


Vučko, Katarina; Guzovski, Marina
Uloga zaštite potrošača u postizanju zadovoljstva potrošača // 4. međunarodna znanstveno-stručna studentska konferencija (SKEI 2019) / Jaganjac, Jamila (ur.).
Vitez, 2019. str. 329-341 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 1015241 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga zaštite potrošača u postizanju zadovoljstva potrošača
(The role of consumer protection in achieving consumer satisfaction)

Autori
Vučko, Katarina ; Guzovski, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
4. međunarodna znanstveno-stručna studentska konferencija (SKEI 2019)

Mjesto i datum
Vitez, Bosna i Hercegovina, 09.05.2019. - 09.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
zaštita potrošača, zadovoljstvo, prava potrošača
(consumer protection, satisfaction, consumer rights)

Sažetak
Potrošači u današnje vrijeme sve više traže pomoć od različitih organizacija kako bi iskoristili sva prava koja kao potrošači imaju. Organizacije za zaštitu potrošača pomažu ublažiti nastalu situaciju između prodavača i potrošača te se pobrinuti za prava potrošača kroz izravnu pomoć ili kroz savjete kako problem riješiti. Pomoć potrošačima ogleda se i u različitim edukacijama te pravovremenom informiranju o pravima i obvezama potrošača, a koje potrošač može dobiti prije same kupnje proizvoda, a ne samo u trenutku nastanka problema. Zaštita potrošača je danas sve više zastupljena, bez obzira radi li se o tradicionalnoj kupnji ili kupnji preko interneta. Potrošač nakon kupnje i konzumacije proizvoda stvara stav o kupljenom proizvodu i svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo izražava na različite načine: recenzije, žalbe, pohvale i drugo. Svoje nezadovoljstvo potrošači izražavaju kroz niz mjera, zakona i uredbi kojima je uređena zaštita potrošača, a na koje se mogu pozvati kako bi ostvarili svoja prava u i nezadovoljstvo kupnjom pretvorili u zadovoljstvo.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru,
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Marina Guzovski (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vučko, Katarina; Guzovski, Marina
Uloga zaštite potrošača u postizanju zadovoljstva potrošača // 4. međunarodna znanstveno-stručna studentska konferencija (SKEI 2019) / Jaganjac, Jamila (ur.).
Vitez, 2019. str. 329-341 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vučko, K. & Guzovski, M. (2019) Uloga zaštite potrošača u postizanju zadovoljstva potrošača. U: Jaganjac, J. (ur.)4. međunarodna znanstveno-stručna studentska konferencija (SKEI 2019).
@article{article, author = {Vu\v{c}ko, Katarina and Guzovski, Marina}, editor = {Jaganjac, J.}, year = {2019}, pages = {329-341}, keywords = {za\v{s}tita potro\v{s}a\v{c}a, zadovoljstvo, prava potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Uloga za\v{s}tite potro\v{s}a\v{c}a u postizanju zadovoljstva potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {za\v{s}tita potro\v{s}a\v{c}a, zadovoljstvo, prava potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Vitez, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Vu\v{c}ko, Katarina and Guzovski, Marina}, editor = {Jaganjac, J.}, year = {2019}, pages = {329-341}, keywords = {consumer protection, satisfaction, consumer rights}, title = {The role of consumer protection in achieving consumer satisfaction}, keyword = {consumer protection, satisfaction, consumer rights}, publisherplace = {Vitez, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font