Pregled bibliografske jedinice broj: 1015241
Uloga zaštite potrošača u postizanju zadovoljstva potrošača
Uloga zaštite potrošača u postizanju zadovoljstva potrošača // 4. međunarodna znanstveno-stručna studentska konferencija (SKEI 2019) / Jaganjac, Jamila (ur.).
Vitez, 2019. str. 329-341 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1015241 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga zaštite potrošača u postizanju zadovoljstva potrošača
(The role of consumer protection in achieving consumer satisfaction)
Autori
Vučko, Katarina ; Guzovski, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
4. međunarodna znanstveno-stručna studentska konferencija (SKEI 2019)
Mjesto i datum
Vitez, Bosna i Hercegovina, 09.05.2019. - 09.05.2019
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zaštita potrošača, zadovoljstvo, prava potrošača
(consumer protection, satisfaction, consumer rights)
Sažetak
Potrošači u današnje vrijeme sve više traže pomoć od različitih organizacija kako bi iskoristili sva prava koja kao potrošači imaju. Organizacije za zaštitu potrošača pomažu ublažiti nastalu situaciju između prodavača i potrošača te se pobrinuti za prava potrošača kroz izravnu pomoć ili kroz savjete kako problem riješiti. Pomoć potrošačima ogleda se i u različitim edukacijama te pravovremenom informiranju o pravima i obvezama potrošača, a koje potrošač može dobiti prije same kupnje proizvoda, a ne samo u trenutku nastanka problema. Zaštita potrošača je danas sve više zastupljena, bez obzira radi li se o tradicionalnoj kupnji ili kupnji preko interneta. Potrošač nakon kupnje i konzumacije proizvoda stvara stav o kupljenom proizvodu i svoje zadovoljstvo ili nezadovoljstvo izražava na različite načine: recenzije, žalbe, pohvale i drugo. Svoje nezadovoljstvo potrošači izražavaju kroz niz mjera, zakona i uredbi kojima je uređena zaštita potrošača, a na koje se mogu pozvati kako bi ostvarili svoja prava u i nezadovoljstvo kupnjom pretvorili u zadovoljstvo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru,
Sveučilište Libertas
Profili:
Marina Guzovski
(autor)