Pregled bibliografske jedinice broj: 1015036
SWOT i SECTIONS analiza u izradi elektroničkih sadržaja
SWOT i SECTIONS analiza u izradi elektroničkih sadržaja // CUC20: Mreža ideja (20. CARNET-ova korisnička konferencija – CUC 2018)
Šibenik, Hrvatska, 2018. (predavanje, domaća recenzija, ostalo)
CROSBI ID: 1015036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SWOT i SECTIONS analiza u izradi elektroničkih
sadržaja
(SWOT and SECTIONS analysis in creation electronic
content)
Autori
Križanac, Ivana ; Lukša, Žaklin
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, ostalo
Skup
CUC20: Mreža ideja (20. CARNET-ova korisnička konferencija – CUC 2018)
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 21.11.2018. - 23.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
SWOT i SECTIONS analiza ; model uporabe IKT-a ; Priroda i društvo
(SWOT and SECTIONS analysis ; model the use of ICT ; Nature and Society)
Sažetak
Cilj nam je interaktivnim predavanjem prikazati uporabu SWOT i SECTIONS analize za izradu modela uporabe IKT-a na primjeru predmeta Priroda i društvo. MZO je početkom 2018. objavilo Javni poziv za dostavu eksperimentalnih udžbenika i eksperimentalnih nastavnih sredstava za provedbu eksperimentalnoga programa „Škola za život“. U navedenim smjernicama je istaknuto da se dio nastavnih sadržaja s papira prebaci u elektronički oblik koji bi trebao biti sastavni dio rada na satu te predstavljati proširenje tiskanih eksperimentalnih nastavnih materijala. Prema uputama elektronički sadržaji bi se nadopunjavali dodatnim sadržajima, kako tekstualnim tako i multimedijskim i interaktivnim. Dio učitelja nije čekalo odluke MZO i već duže vrijeme samostalno istražuju različite aplikacije i koriste ih za izradu elektroničkih sadržaja. Intuitivno i iskustveno (često metodom pokušaja i pogrešaka) dolaze do spoznaja o kvaliteti i učinkovitosti korištenih aplikacija, elektroničkih sadržaja odnosno korištenju IKT-a u učenju i poučavanju. Uporaba SWOT i SECTIONS analize može učiteljima pomoći i dati smjernice u kreiranju strategije: za analizu stanja u obrazovnoj sredini, za izbor aplikacija te za izradu elektroničkih sadržaja. Na primjeru predmeta Priroda i društvo prikazat ćemo primjenu SWOT i SECTIONS analiza za izbor aplikacija te za izradu elektroničkih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)