Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1014969

Istraživanje veze između učinkovite komunikacije, prodavačeva zadovoljstva menadžerom i razvoja odnosa s kupcem


Ružić, Erik; Benazić, Dragan; Dolenec, Sanja
Istraživanje veze između učinkovite komunikacije, prodavačeva zadovoljstva menadžerom i razvoja odnosa s kupcem // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 26 (2017), 2; 501-516 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1014969 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanje veze između učinkovite komunikacije, prodavačeva zadovoljstva menadžerom i razvoja odnosa s kupcem
(Examination of the relationship between effective communication, salespeople`s satisfaction with their manager and customer relationship development)

Autori
Ružić, Erik ; Benazić, Dragan ; Dolenec, Sanja

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 26 (2017), 2; 501-516

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
razvoj odnosa s kupcem ; zadovoljstvo menadžerom prodaje ; slušanje ; otvorena komunikacija ; povratna informacija
(customer relationship development ; satisfaction with sales manager ; listening ; open communication ; feedback)

Sažetak
Razvoj i uspješno upravljanje odnosima s kupcima strateška je orijentacija većine organizacija na tržištu. Pri tome prodajno osoblje igra suštinsku ulogu, a njegova uspješnost ovisi i o tome je li ono zadovoljno poslom koji obavlja. Zadovoljstvo menadžerom prodaje komponenta je koja utječe na cjelokupno zadovoljstvo poslom. Prema tome, stavovi, ponašanje i vještine (poput vještine komuniciranja) prodajnog menadžera imaju velik utjecaj na zadovoljstvo prodajnog osoblja. Svrha je ovog rada istražiti odnos između različitih komponenti učinkovite komunikacije (vještine slušanja, otvorenog komuniciranja i mogućnosti jasnog komuniciranja povratne informacije) i zadovoljstva prodajnim menadžerom te odnos između potonjeg i razvoja odnosa s kupcima. Rezultati istraživanja mogu biti korisni prodajnom menadžmentu jer ukazuju na važnost i pozitivne efekte ispravnoga komuniciranja za ostvarivanje navedenih ciljeva. Nadalje, ovo istraživanje pridonosi znanosti ukazujući na specifičnosti odnosa među navedenim konstruktima u prodaji.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sanja Dolenec (autor)

Avatar Url Dragan Benazić (autor)

Avatar Url Erik Ružić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Erik; Benazić, Dragan; Dolenec, Sanja
Istraživanje veze između učinkovite komunikacije, prodavačeva zadovoljstva menadžerom i razvoja odnosa s kupcem // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 26 (2017), 2; 501-516 (recenziran, članak, znanstveni)
Ružić, E., Benazić, D. & Dolenec, S. (2017) Istraživanje veze između učinkovite komunikacije, prodavačeva zadovoljstva menadžerom i razvoja odnosa s kupcem. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 26 (2), 501-516.
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Erik and Benazi\'{c}, Dragan and Dolenec, Sanja}, year = {2017}, pages = {501-516}, keywords = {razvoj odnosa s kupcem, zadovoljstvo menad\v{z}erom prodaje, slu\v{s}anje, otvorena komunikacija, povratna informacija}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {26}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Istra\v{z}ivanje veze izme\dju u\v{c}inkovite komunikacije, prodava\v{c}eva zadovoljstva menad\v{z}erom i razvoja odnosa s kupcem}, keyword = {razvoj odnosa s kupcem, zadovoljstvo menad\v{z}erom prodaje, slu\v{s}anje, otvorena komunikacija, povratna informacija} }
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Erik and Benazi\'{c}, Dragan and Dolenec, Sanja}, year = {2017}, pages = {501-516}, keywords = {customer relationship development, satisfaction with sales manager, listening, open communication, feedback}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {26}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Examination of the relationship between effective communication, salespeople`s satisfaction with their manager and customer relationship development}, keyword = {customer relationship development, satisfaction with sales manager, listening, open communication, feedback} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font