Pregled bibliografske jedinice broj: 1014969
Istraživanje veze između učinkovite komunikacije, prodavačeva zadovoljstva menadžerom i razvoja odnosa s kupcem
Istraživanje veze između učinkovite komunikacije, prodavačeva zadovoljstva menadžerom i razvoja odnosa s kupcem // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 26 (2017), 2; 501-516 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1014969 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanje veze između učinkovite komunikacije, prodavačeva zadovoljstva menadžerom i razvoja odnosa s kupcem
(Examination of the relationship between effective communication, salespeople`s satisfaction with their manager and customer relationship development)
Autori
Ružić, Erik ; Benazić, Dragan ; Dolenec, Sanja
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 26
(2017), 2;
501-516
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
razvoj odnosa s kupcem ; zadovoljstvo menadžerom prodaje ; slušanje ; otvorena komunikacija ; povratna informacija
(customer relationship development ; satisfaction with sales manager ; listening ; open communication ; feedback)
Sažetak
Razvoj i uspješno upravljanje odnosima s kupcima strateška je orijentacija većine organizacija na tržištu. Pri tome prodajno osoblje igra suštinsku ulogu, a njegova uspješnost ovisi i o tome je li ono zadovoljno poslom koji obavlja. Zadovoljstvo menadžerom prodaje komponenta je koja utječe na cjelokupno zadovoljstvo poslom. Prema tome, stavovi, ponašanje i vještine (poput vještine komuniciranja) prodajnog menadžera imaju velik utjecaj na zadovoljstvo prodajnog osoblja. Svrha je ovog rada istražiti odnos između različitih komponenti učinkovite komunikacije (vještine slušanja, otvorenog komuniciranja i mogućnosti jasnog komuniciranja povratne informacije) i zadovoljstva prodajnim menadžerom te odnos između potonjeg i razvoja odnosa s kupcima. Rezultati istraživanja mogu biti korisni prodajnom menadžmentu jer ukazuju na važnost i pozitivne efekte ispravnoga komuniciranja za ostvarivanje navedenih ciljeva. Nadalje, ovo istraživanje pridonosi znanosti ukazujući na specifičnosti odnosa među navedenim konstruktima u prodaji.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit