Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1014894

Primjena strategija aktivnoga učenja i poučavanja u nastavi Prirode i društva


Bahat Ana-Marija
Primjena strategija aktivnoga učenja i poučavanja u nastavi Prirode i društva, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 1014894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena strategija aktivnoga učenja i poučavanja u nastavi Prirode i društva
(The application of active learning and teaching strategies in the teaching of Nature and Society)

Autori
Bahat Ana-Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
05.07

Godina
2018

Stranica
81

Mentor
Lukša Žaklin

Ključne riječi
strategije aktivnoga učenja i poučavanja, Priroda i društvo, nastava usmjerena na učenika, razredna nastava
(active learning and teaching strategies, Nature and Society, student-centered teaching, classroom teaching)

Sažetak
Aktivno učenje i korištenje strategija, metoda i postupaka koji ga potiču temelj su suvremene nastave. Prema prijedlogu Nacionalnog kurikuluma nastavnoga predmeta Priroda i društvo (2016), znanja, vještine i stavovi stečeni u ovome predmetu trebali bi učeniku omogućiti razumijevanje i snalaženje u svijetu oko sebe. To se može postići aktivnim učenjem i poučavanjem, u učionici, ili izvan nje. U našem školskom sustavu, unatoč brojnim činjenicama koje upućuju na prednosti aktivnoga učenja i poučavanja, još uvijek prevladava tradicionalna nastava. Ciljevi ovog rada i istraživanja bili su utvrditi u kojoj mjeri učitelji razredne nastave primjenjuju strategije aktivnoga učenja i poučavanja u nastavi Prirode i društva te slažu li se percepcija studenata i tvrdnje učitelja o tome koliko učitelji koriste aktivne oblike učenja i poučavanja. U istraživanju je sudjelovalo 116 učitelja razredne nastave iz dvanaest škola s područja Varaždinske, Krapinsko-zagorske i Koprivničko-križevačke županije i 106 budućih učitelja. Rezultati su pokazali da je najčešće korištena strategija direktno poučavanje, a najrjeđe je korištena strategija aktivnoga učenja uz primjenu suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije. Sudionici se ne razlikuju značajno u učestalosti korištenja različitih vrsta učenja i poučavanja s obzirom na godine radnog staža, osim na subskali aktivnoga učenja uz primjenu suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije. Studenti procjenjuju učestalost korištenja svih strategija aktivnoga učenja i poučavanja rjeđom nego što to procjenjuju sami učitelji. Dobiveni rezultati ukazuju na potrebu za promjenom odgojno-obrazovnog sustava, koja treba biti usmjerena na veću primjenu aktivnih oblika učenja i poučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Žaklin Lukša (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bahat Ana-Marija
Primjena strategija aktivnoga učenja i poučavanja u nastavi Prirode i društva, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Bahat Ana-Marija (2018) 'Primjena strategija aktivnoga učenja i poučavanja u nastavi Prirode i društva', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2018}, pages = {81}, keywords = {strategije aktivnoga u\v{c}enja i pou\v{c}avanja, Priroda i dru\v{s}tvo, nastava usmjerena na u\v{c}enika, razredna nastava}, title = {Primjena strategija aktivnoga u\v{c}enja i pou\v{c}avanja u nastavi Prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {strategije aktivnoga u\v{c}enja i pou\v{c}avanja, Priroda i dru\v{s}tvo, nastava usmjerena na u\v{c}enika, razredna nastava}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2018}, pages = {81}, keywords = {active learning and teaching strategies, Nature and Society, student-centered teaching, classroom teaching}, title = {The application of active learning and teaching strategies in the teaching of Nature and Society}, keyword = {active learning and teaching strategies, Nature and Society, student-centered teaching, classroom teaching}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font