Pregled bibliografske jedinice broj: 1014760
Poslovna komunikacija-poseban osvrt na njezinu ulogu u prodaji roba i usluga
Poslovna komunikacija-poseban osvrt na njezinu ulogu u prodaji roba i usluga // Mostariensia, 19 (2015), 1; 149-158 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 1014760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovna komunikacija-poseban osvrt na njezinu ulogu u prodaji roba i usluga
(Business Communication - A special review at its role in the sale of goods and services)
Autori
Mrvica Mađarac, Sandra ; Jelica Stjepan
Izvornik
Mostariensia (1023-8638) 19
(2015), 1;
149-158
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Poslovna komunikacija, prodajno poslovanje, komunikacijski kanali, odnosi s kupcima
(Business communication, sales business, communication channels, customer relations)
Sažetak
Poslovna komunikacija je komunikacija koja se koristi za promicanje proizvoda i usluga. Komunikacija između kupca i prodajnoga osoblja mora teći neprekidno, a cilj je ove komunikacije razmjena informacija s kupcima, saznanje njihovih potreba ili eventualnoga nezadovoljstva određenim proizvodom. Iako je u percepciji komunikacije uvriježeno mišljenje da je segment verbalne komunikacije primarno najvažniji, neverbalna komponenta komunikacije, tj. neverbalni aspekt, prema istraživanjima zauzima jednako važnu, a u nekim slučajevima i važniju funkciju od verbalne komunikacije. Neverbalna komunikacija zapravo finalizira učinak verbalno izrečenih poruka. Cilj rada je definirati prodaju kao funkciju poduzeća, istražiti komunikacijske kanale, odnose s kupcma u prodaji, opisati komunikaciju prodajnih strategija te njihovu važnost u utjecaju na formiranje stava kod kupca/potrošača. Ključne riječi: poslovna komunikacija, prodajno poslovanje, komunikacijski kanali, odnosi s kupcima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru