Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1014760

Poslovna komunikacija-poseban osvrt na njezinu ulogu u prodaji roba i usluga


Mrvica Mađarac, Sandra; Jelica Stjepan
Poslovna komunikacija-poseban osvrt na njezinu ulogu u prodaji roba i usluga // Mostariensia, 19 (2015), 1; 149-158 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1014760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovna komunikacija-poseban osvrt na njezinu ulogu u prodaji roba i usluga
(Business Communication - A special review at its role in the sale of goods and services)

Autori
Mrvica Mađarac, Sandra ; Jelica Stjepan

Izvornik
Mostariensia (1023-8638) 19 (2015), 1; 149-158

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Poslovna komunikacija, prodajno poslovanje, komunikacijski kanali, odnosi s kupcima
(Business communication, sales business, communication channels, customer relations)

Sažetak
Poslovna komunikacija je komunikacija koja se koristi za promicanje proizvoda i usluga. Komunikacija između kupca i prodajnoga osoblja mora teći neprekidno, a cilj je ove komunikacije razmjena informacija s kupcima, saznanje njihovih potreba ili eventualnoga nezadovoljstva određenim proizvodom. Iako je u percepciji komunikacije uvriježeno mišljenje da je segment verbalne komunikacije primarno najvažniji, neverbalna komponenta komunikacije, tj. neverbalni aspekt, prema istraživanjima zauzima jednako važnu, a u nekim slučajevima i važniju funkciju od verbalne komunikacije. Neverbalna komunikacija zapravo finalizira učinak verbalno izrečenih poruka. Cilj rada je definirati prodaju kao funkciju poduzeća, istražiti komunikacijske kanale, odnose s kupcma u prodaji, opisati komunikaciju prodajnih strategija te njihovu važnost u utjecaju na formiranje stava kod kupca/potrošača. Ključne riječi: poslovna komunikacija, prodajno poslovanje, komunikacijski kanali, odnosi s kupcima

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru

Profili:

Avatar Url Stjepan Jelica (autor)

Avatar Url Sandra Mrvica Mađarac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Mrvica Mađarac, Sandra; Jelica Stjepan
Poslovna komunikacija-poseban osvrt na njezinu ulogu u prodaji roba i usluga // Mostariensia, 19 (2015), 1; 149-158 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Mrvica Mađarac, S. & Jelica Stjepan (2015) Poslovna komunikacija-poseban osvrt na njezinu ulogu u prodaji roba i usluga. Mostariensia, 19 (1), 149-158.
@article{article, author = {Mrvica Ma\djarac, Sandra}, year = {2015}, pages = {149-158}, keywords = {Poslovna komunikacija, prodajno poslovanje, komunikacijski kanali, odnosi s kupcima}, journal = {Mostariensia}, volume = {19}, number = {1}, issn = {1023-8638}, title = {Poslovna komunikacija-poseban osvrt na njezinu ulogu u prodaji roba i usluga}, keyword = {Poslovna komunikacija, prodajno poslovanje, komunikacijski kanali, odnosi s kupcima} }
@article{article, author = {Mrvica Ma\djarac, Sandra}, year = {2015}, pages = {149-158}, keywords = {Business communication, sales business, communication channels, customer relations}, journal = {Mostariensia}, volume = {19}, number = {1}, issn = {1023-8638}, title = {Business Communication - A special review at its role in the sale of goods and services}, keyword = {Business communication, sales business, communication channels, customer relations} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font