Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1014703

Krizno komuniciranje - uloga medija na primjeru pandemija gripe


Jelica Stjepan
Krizno komuniciranje - uloga medija na primjeru pandemija gripe // Dani kriznog upravljanja / Toth Ivan (ur.).
Zagreb: Veleučilište Velika Gorica, 2013. str. 942-955 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1014703 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Krizno komuniciranje - uloga medija na primjeru pandemija gripe
(Crisis communication – role of the media in the case of pandemic influenza)

Autori
Jelica Stjepan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Dani kriznog upravljanja / Toth Ivan - Zagreb : Veleučilište Velika Gorica, 2013, 942-955

ISBN
978-953-7716-48-6

Skup
6. Međunarodna konferencija Dani kriznog upravljanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Velika Gorica, Hrvatska, 28.05.2013. - 29.05.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Krizno komuniciranje, generiranje krize, zarazne bolesti
(Crisis communication, crisis generation, infectious diseases)

Sažetak
Sažetak: U kriznom komuniciranju postoje, ili mogu postojati dva dijametralno suprotna pristupa u korištenju ovog alata odnosa s javnošću. Jedan ima za cilj rukovoditi nastupajućim rizikom neplaniranog i neželjenog procesa-krize. Drugi pristup, ima za cilj generiranje krize. U vrijeme masovnih medija, sve je jasnije kako se takvi procesi također generiraju od strane određenih moćnika. Gripa je jedina klasična infektivna bolest koja se još uvijek pojavljuje pandemijski. Kao takva, uvijek izaziva veliki interes javnosti. Upravo zbog ovih referenci u određenom trenutku može biti generatorom vrhunskih „predstava“ moćnika farmaceutske industrije i njihovih satelita u cilju stjecanja enormnih profita. Kod ove vrste krize ili bolje rečeno generiranja krize, posao instruktaže masa je olakšan obzirom da ljudski mozak reagira starim dijelom mozga zaduženim za instinkte, a ova vrsta komunikacije se upravo adresira na jedan od najvažnijih ljudskih instinkta- preživljavanje. Time je kod primatelja poruke olakšano nekritičko prihvaćanje poruka. Ključne riječi: krizno komuniciranje, generiranje krize, zarazne bolesti

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru

Profili:

Avatar Url Stjepan Jelica (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Jelica Stjepan
Krizno komuniciranje - uloga medija na primjeru pandemija gripe // Dani kriznog upravljanja / Toth Ivan (ur.).
Zagreb: Veleučilište Velika Gorica, 2013. str. 942-955 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Jelica Stjepan (2013) Krizno komuniciranje - uloga medija na primjeru pandemija gripe. U: Toth Ivan (ur.)Dani kriznog upravljanja.
@article{article, year = {2013}, pages = {942-955}, keywords = {Krizno komuniciranje, generiranje krize, zarazne bolesti}, isbn = {978-953-7716-48-6}, title = {Krizno komuniciranje - uloga medija na primjeru pandemija gripe}, keyword = {Krizno komuniciranje, generiranje krize, zarazne bolesti}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Velika Gorica}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska; Velika Gorica, Hrvatska} }
@article{article, year = {2013}, pages = {942-955}, keywords = {Crisis communication, crisis generation, infectious diseases}, isbn = {978-953-7716-48-6}, title = {Crisis communication – role of the media in the case of pandemic influenza}, keyword = {Crisis communication, crisis generation, infectious diseases}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Velika Gorica}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska; Velika Gorica, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font