Pregled bibliografske jedinice broj: 1014703
Krizno komuniciranje - uloga medija na primjeru pandemija gripe
Krizno komuniciranje - uloga medija na primjeru pandemija gripe // Dani kriznog upravljanja / Toth Ivan (ur.).
Zagreb: Veleučilište Velika Gorica, 2013. str. 942-955 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1014703 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Krizno komuniciranje - uloga medija na primjeru pandemija gripe
(Crisis communication – role of the media in the case of pandemic influenza)
Autori
Jelica Stjepan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Dani kriznog upravljanja
/ Toth Ivan - Zagreb : Veleučilište Velika Gorica, 2013, 942-955
ISBN
978-953-7716-48-6
Skup
6. Međunarodna konferencija Dani kriznog upravljanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Velika Gorica, Hrvatska, 28.05.2013. - 29.05.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Krizno komuniciranje, generiranje krize, zarazne bolesti
(Crisis communication, crisis generation, infectious diseases)
Sažetak
Sažetak: U kriznom komuniciranju postoje, ili mogu postojati dva dijametralno suprotna pristupa u korištenju ovog alata odnosa s javnošću. Jedan ima za cilj rukovoditi nastupajućim rizikom neplaniranog i neželjenog procesa-krize. Drugi pristup, ima za cilj generiranje krize. U vrijeme masovnih medija, sve je jasnije kako se takvi procesi također generiraju od strane određenih moćnika. Gripa je jedina klasična infektivna bolest koja se još uvijek pojavljuje pandemijski. Kao takva, uvijek izaziva veliki interes javnosti. Upravo zbog ovih referenci u određenom trenutku može biti generatorom vrhunskih „predstava“ moćnika farmaceutske industrije i njihovih satelita u cilju stjecanja enormnih profita. Kod ove vrste krize ili bolje rečeno generiranja krize, posao instruktaže masa je olakšan obzirom da ljudski mozak reagira starim dijelom mozga zaduženim za instinkte, a ova vrsta komunikacije se upravo adresira na jedan od najvažnijih ljudskih instinkta- preživljavanje. Time je kod primatelja poruke olakšano nekritičko prihvaćanje poruka. Ključne riječi: krizno komuniciranje, generiranje krize, zarazne bolesti
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Profili:
Stjepan Jelica
(autor)