Pregled bibliografske jedinice broj: 1014601
Novi mediji (kao alat) u nastavi: Djeca i folklor
Novi mediji (kao alat) u nastavi: Djeca i folklor // Communication Management Review, 04 (2019), 01; 232-247 doi:10.22522/cmr20190149 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 1014601 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi mediji (kao alat) u nastavi: Djeca i folklor
(New Media (as a Tool) in Teaching: Children and
Folklore)
Autori
Malek, Lina
Izvornik
Communication Management Review (2459-590X) 04
(2019), 01;
232-247
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
osnovnoškolska nastava ; hrvatski folklor ; novi mediji ; pozitivne strane novih medija
(Elementary school ; Croatian Folklore ; New Media ; Positive Sides of New Media)
Sažetak
Hrvatska je zemlja bogata kulturnom baštinom. Narodne nošnje, pjesme i plesovi mogu se upoznati u muzejima, stručnoj literaturi i kroz djelatnost kulturno-umjetničkih društava. No, razvijena tehnologija uvela je nove oblike predstavljanja i očuvanja folklornih sadržaja. Tako, primjerice, djeca u nižim razredima osnovne škole, osim uz učitelje i udžbenike iz Glazbene kulture, tradicionalne dječje pjesme mogu poslušati na YouTubeu. Stoga je cilj rada potaknuti usvajanje znanja o hrvatskom folkloru uz pomoć novih medija kao alata i kao sredstva za edukaciju u osnovnim školama, na temelju teorijskog i praktičnog aspekta. Radom se utvrdilo da postoje stručni tekstovi i upute o upotrebi medija u nastavi, no nema tekstova usmjerenih isključivo na povezivanje nastave, medija i folklora. Osim što se osvrće na dosadašnja teorijska stajališta, kao i na primjere primjene medija u nastavi, autorica opisuje vlastiti projekt koji je ostvarila u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi čime nastoji potaknuti na upotrebu medija u obrazovanju o kulturi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija, Etnologija i antropologija