Pregled bibliografske jedinice broj: 1014492
Živjeti zajedno u svijetu koji ne poznajemo: Roditeljstvo i odrastanje uz suvremene tehnologije u predškolskoj dobi.
Živjeti zajedno u svijetu koji ne poznajemo: Roditeljstvo i odrastanje uz suvremene tehnologije u predškolskoj dobi. // Sretna djeca: Umjetnost igra, mašta, spoznaja, vježba i terapija
Zagreb: Udruga hrvatskih učitelja likovne kulture., 2018. str. 8-20 (demonstracija, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 1014492 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Živjeti zajedno u svijetu koji ne poznajemo: Roditeljstvo i odrastanje uz suvremene tehnologije u predškolskoj dobi.
(Living Together in a World We Don't Know: Parenting and Growing Up with Modern Technologies in Preschool)
Autori
Buljan Flander, Gordana ; Brezinšćak, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Sretna djeca: Umjetnost igra, mašta, spoznaja, vježba i terapija
/ - Zagreb : Udruga hrvatskih učitelja likovne kulture., 2018, 8-20
Skup
Međunarodni stručni znanstveni skup Sretna djeca – umjetnost, igra, mašta, spoznaja, vježba i terapija.
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.10.2018. - 12.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Demonstracija
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
roditeljstvo ; odrastanje ; suvremene tehnologije ; odgoj
(parenting ; growing up ; modern technologies ; upbringing)
Sažetak
Suvremene tehnologije promijenile su način na koji komuniciramo, ispunjavamo radne zadatke i provodimo slobodno vrijeme te to nastavljaju činiti i danas. Ove su promjene najizraženije među najmlađim generacijama, čije je odrastanje danas obilježeno uronjenošću u svijet medija i interneta od najranije dobi. Promjene okoline u kojoj djeca odrastaju vezane uz digitalne tehnologije značajan su izazov roditeljima, odgajateljima, nastavnicima i stručnjacima mentalnog zdravlja, pred kojima je zadatak da usmjeravaju i štite djecu u virtualnom svijetu. Istovremeno, znanstvene spoznaje o ulozi i utjecaju digitalnih medija na razvoj i dobrobit djece predškolske dobi tek su u začetku. Dostupna istraživanja ukazuju na potencijalne dobrobiti suvremenih tehnologija vezane uz učenje i razvoj vještina, ali i na brojne opasnosti, povezujući rano i prekomjerno korištenje suvremenih tehnologija te izloženost određenim vrstama sadržaja s negativnim razvojnim ishodima. U ovom izlaganju biti će prikazani podaci o navikama upotrebe digitalnih medija među djecom predškolske dobi, koji proizlaze iz prvog nacionalnog istraživanja navika korištenja suvremenih tehnologija u predškolskoj dobi, provedenog od strane Poliklinike za zaštitu djece i mladih Grada Zagreba i Hrabrog telefona. Također će biti pružen pregled istraživanja koja identificiraju zaštitne i rizične čimbenike u korištenju suvremenih tehnologija u predškolskoj dobi te smjernica koje iz njih proizlaze.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija