Pregled bibliografske jedinice broj: 1014486
Uloga podržavajuće školske klime u prevenciji elektroničkog nasilja.
Uloga podržavajuće školske klime u prevenciji elektroničkog nasilja. // 22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe.
Rovinj, Hrvatska, 2014. (demonstracija, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1014486 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga podržavajuće školske klime u prevenciji elektroničkog nasilja.
(The role of supportive school climate in prevention of cyberbullying.)
Autori
Selak Bagarić, Ella ; Buljan Flander, Gordana ; Hrpka, Hana ; Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
22. godišnja konferencija hrvatskih psihologa s međunarodnim sudjelovanjem - Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe.
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 05.11.2014. - 08.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Demonstracija
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
elektroničko nasilje ; škola
(cyberbullying ; school)
Sažetak
“Kako obrazovanju dodati boju? – uloga i izazovi za psihologe”, naziv je 22. godišnje konferencije hrvatskih psihologa koja je održana u Rovinju od 5. do 8. studenog 2014. pod pokroviteljstvom Predsjednika Republike Hrvatske i ministra znanosti, obrazovanja i sporta. Na konferenciji su aktivno sudjelovali i psiholozi iz Poliklinike za zaštitu djece grada Zagreba i svojim doprinosom pokušali „obrazovanju dodati boju“. Ovaj rad bavio se temom uloge školske klime u prevenciji elektroničkog nasilja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA