Pregled bibliografske jedinice broj: 1014413
Horizontalna i vertikalna kohezija jezično- komunikacijskog područja - uloga okvirnih i predmetnih kurikula te referentnih standarda
Horizontalna i vertikalna kohezija jezično- komunikacijskog područja - uloga okvirnih i predmetnih kurikula te referentnih standarda // Učenje i poučavanje stranih jezika u hrvatskome obrazovnom sustavu
Zagreb, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, ostalo)
CROSBI ID: 1014413 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Horizontalna i vertikalna kohezija jezično- komunikacijskog područja - uloga okvirnih i predmetnih kurikula te referentnih standarda
(Horizontal and vertical cohesion of the linguistic-communicative area - role of core and subject curricula and frameworks of reference)
Autori
Andraka, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, ostalo
Skup
Učenje i poučavanje stranih jezika u hrvatskome obrazovnom sustavu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.03.2019
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
poučavanje stranog jezika, jezično-komunikacijsko područje, kurikulum, referentni standardi
(foreign language teaching, linguistic-communicative area, curriculum, frameworks of reference)
Sažetak
Uspoređeni su kurikulski dokumenti za strane jezike: Nacionalni okvirni kurikulum (2011) i Okvir nacionalnog kurikuluma (2016) te njihov pristup jezično-komunikacijskom području. Istaknute su prednosti korištenja Zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike kao okvira koji podržava evaluaciju ishoda učenja stranog jezika na međunarodno usporediv način i olakšava definiranje razine koju učenici trebaju ostvariti na koncu određenoga ciklusa školovanja. Ljestvice za opisivanje razina iz ZEROJ-a predstavljaju sustavniji i konkretniji način opisivanja razine znanja učenika od prijašnjeg opisa razina koji su sastavljale pojedine zemlje. Okvir također nudi relativno dosljedan opis komunikacijsko-jezične kompetencije koji je operacionaliziran u pojedinim jezičnim ishodima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)