Pregled bibliografske jedinice broj: 1014353
Majčinstvo – podloga familijarizacije odgojno- obrazovnih ustanova
Majčinstvo – podloga familijarizacije odgojno- obrazovnih ustanova // Jahr - European journal of bioethics, 10/1 (2019), No. 19; 109-128 doi:10.21860/j.10.1.6 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1014353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Majčinstvo – podloga familijarizacije odgojno-
obrazovnih ustanova
(Motherhood – A Basis for Familiarisation of
Educational Institutions)
Autori
Vrcelj, Sofija
Izvornik
Jahr - European journal of bioethics (1847-6376) 10/1
(2019), No. 19;
109-128
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
majčinstvo, etika brige, pedagogija ljubavi, familijarizacija odgojno-obrazovnih institucija
(motherhood, ethics of care ; pedagogy of love, familiarisation of the educational institutions)
Sažetak
Majčinstvo i njemu inherentna etika brige određeni su isključivim odnosno dominantnim identitetom žene u nekim radovima J. J. Rousseaua, F. Fröbela i J. S. Milla. Majke su u tih i drugih teoretičara, kao i u javnom diskursu, shvaćene kao najbolje učiteljice (svoje) djece, što je rezultiralo različitim organizacijskim i koncepcijskim pokušajima familijarizacije obrazovanja. Familijarizacija institucija nije postigla očekivane rezultate jer službeni kurikulum, na kojemu se temelji rad odgojno-obrazovnih institucija i koji nastaje kao rezultat (političkih) pregovora onih koji imaju moć, ne uvažava etiku brige i pedagogiju ljubavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- SCOPUS (since September 2017)
- ERIH PLUS (The European Reference Index for the Humanities and Social Sciences) since November 2015
- DOAJ (Directory of Open Access Journals) since September 2016.,