Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1014143

Polazišne osnove u kreiranju branda kroz model


Hajdaš Dončić, Siniša; Đurek, Nikola
Polazišne osnove u kreiranju branda kroz model // Acta economica et turistica, 3 (2017), 2; 137-146 (domaća recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 1014143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Polazišne osnove u kreiranju branda kroz model

Autori
Hajdaš Dončić, Siniša ; Đurek, Nikola

Izvornik
Acta economica et turistica (1849-8469) 3 (2017), 2; 137-146

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
lokalni brand ; identitet ; teritorijalni kapital ; održivost ; turizam

Sažetak
Ovaj rad ima za cilj pokazati postupak kreiranja branda kroz model lokalne održivosti. Teritorijalni kapital kao lokalna aktiva, ali i neformalna pravila za zajednički rad zajednice, polazišne su točke u kreiranju branda. Radna je hipoteza da se kroz kreirani model, koji čine četiri komponente održivosti lokalne zajednice: prostorno ekološka održivost ; ekonomsko- socijalna održivost ; društvenokulturna održivost ; političko-institucionalna održivost (u daljnjem tekstu SEESHCPI model) ; prikaže kreiranje branda lokalne zajednice. SEESHCPI model primijenjen je tijekom kreiranja i izrade branda općine Sveti Križ Začretje. Brend može biti polazišna točka i za održivi turistički razvoj samoga mjesta, ali to mu nije osnovna svrha.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Dizajn



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Umjetnička akademija, Split,
Sveučilište Libertas

Profili:

Avatar Url Nikola Đurek (autor)

Avatar Url Siniša Hajdaš Dončić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hajdaš Dončić, Siniša; Đurek, Nikola
Polazišne osnove u kreiranju branda kroz model // Acta economica et turistica, 3 (2017), 2; 137-146 (domaća recenzija, članak, ostalo)
Hajdaš Dončić, S. & Đurek, N. (2017) Polazišne osnove u kreiranju branda kroz model. Acta economica et turistica, 3 (2), 137-146.
@article{article, author = {Hajda\v{s} Don\v{c}i\'{c}, Sini\v{s}a and \DJurek, Nikola}, year = {2017}, pages = {137-146}, keywords = {lokalni brand, identitet, teritorijalni kapital, odr\v{z}ivost, turizam}, journal = {Acta economica et turistica}, volume = {3}, number = {2}, issn = {1849-8469}, title = {Polazi\v{s}ne osnove u kreiranju branda kroz model}, keyword = {lokalni brand, identitet, teritorijalni kapital, odr\v{z}ivost, turizam} }
@article{article, author = {Hajda\v{s} Don\v{c}i\'{c}, Sini\v{s}a and \DJurek, Nikola}, year = {2017}, pages = {137-146}, keywords = {lokalni brand, identitet, teritorijalni kapital, odr\v{z}ivost, turizam}, journal = {Acta economica et turistica}, volume = {3}, number = {2}, issn = {1849-8469}, title = {Polazi\v{s}ne osnove u kreiranju branda kroz model}, keyword = {lokalni brand, identitet, teritorijalni kapital, odr\v{z}ivost, turizam} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font