Pregled bibliografske jedinice broj: 1014143
Polazišne osnove u kreiranju branda kroz model
Polazišne osnove u kreiranju branda kroz model // Acta economica et turistica, 3 (2017), 2; 137-146 (domaća recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1014143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Polazišne osnove u kreiranju branda kroz model
Autori
Hajdaš Dončić, Siniša ; Đurek, Nikola
Izvornik
Acta economica et turistica (1849-8469) 3
(2017), 2;
137-146
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
lokalni brand ; identitet ; teritorijalni kapital ; održivost ; turizam
Sažetak
Ovaj rad ima za cilj pokazati postupak kreiranja branda kroz model lokalne održivosti. Teritorijalni kapital kao lokalna aktiva, ali i neformalna pravila za zajednički rad zajednice, polazišne su točke u kreiranju branda. Radna je hipoteza da se kroz kreirani model, koji čine četiri komponente održivosti lokalne zajednice: prostorno ekološka održivost ; ekonomsko- socijalna održivost ; društvenokulturna održivost ; političko-institucionalna održivost (u daljnjem tekstu SEESHCPI model) ; prikaže kreiranje branda lokalne zajednice. SEESHCPI model primijenjen je tijekom kreiranja i izrade branda općine Sveti Križ Začretje. Brend može biti polazišna točka i za održivi turistički razvoj samoga mjesta, ali to mu nije osnovna svrha.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Dizajn
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Umjetnička akademija, Split,
Sveučilište Libertas