Pregled bibliografske jedinice broj: 1014141
INOVATIVNI TURISTIČKI PROIZVODI KAO MODEL RAZVOJA RURALNOGA TURIZMA U KONTINENTALNOJ HRVATSKOJ
INOVATIVNI TURISTIČKI PROIZVODI KAO MODEL RAZVOJA RURALNOGA TURIZMA U KONTINENTALNOJ HRVATSKOJ // Acta turistica nova, 1. (2007), 2.; 195-210 (domaća recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 1014141 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INOVATIVNI TURISTIČKI PROIZVODI KAO MODEL RAZVOJA RURALNOGA TURIZMA U KONTINENTALNOJ HRVATSKOJ
Autori
Hajdaš Dončić, Siniša ; Šmid, Ivan ; Gašparlin, Ines
Izvornik
Acta turistica nova (1846-4394) 1.
(2007), 2.;
195-210
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
Ruralni turizam ; BDP ; cost-benefit analiza ; inovativni turistički proizvod
Sažetak
Rad donosi poglede o strategiji razvoja ruralnog turizma u Krapinsko-zagorskoj županiji, koja se može aplicirati na razinu Republike Hrvatske kroz determinirani projekt koji sadržava dovoljnu kohezijsku silu da poluči signifikantne makroekonomske efekte na regionalni razvoj. Poseban naglasak stavljen je na model izračuna utjecaja inovativnih projekata u ruralnom prostoru na makroekonomske pokazatelje regije na primjeru analize pilot projekta «Razvoj ruralnog turizma baziran na revitalizaciji dvoraca i kurija Hrvatskog zagorja». Definiran model mjeri makroekonomske efekte, a daje sljedeće pokazatelje pilot projekta na Krapinsko-zagorsku županiju: utjecaj na BDP Krapinsko-zagorske županije, utjecaj na lokalni i regionalni proračun te utjecaj projekta na sektor turizma na županijskoj razini ; u svjetlu sinergijskih efekata uslijed kompatibilnosti sa strateškim razvojnim ciljevima Republike Hrvatske i Europske unije, uključivo i sufinanciranje iz programa IPA-e u vremenskom periodu 2007.-2013. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija