Pregled bibliografske jedinice broj: 1013883
Održivost u odgoju i obrazovanju odraslih na primjeru sveučilišta - model učenja u zajednici
Održivost u odgoju i obrazovanju odraslih na primjeru sveučilišta - model učenja u zajednici // VIII.Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih: Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih (ESF projekt "Promocija / Višnja Rajić, Siniša Kušić (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) ; Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2018. str. 45-52 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 1013883 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Održivost u odgoju i obrazovanju odraslih na primjeru sveučilišta - model učenja u zajednici
(Sustainability in Adult Education and Education at the University Example - Service Learning Model)
Autori
Zovko, Anita ; Zloković, Jasminka ; Vukobratović, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
VIII.Međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih: Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih (ESF projekt "Promocija
/ Višnja Rajić, Siniša Kušić - Zagreb : Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO) ; Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2018, 45-52
ISBN
978-953-8065-17-0
Skup
8. međunarodna konferencija o obrazovanju odraslih: Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih = 8th International Conference on Adult Education: Quality Management in Adult Education
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.11.2018. - 02.12.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inoviranje visokoškolske nastave, pedagogija treće životne dobi, održivi razvoj, učenje zalaganjem u zajednici
(Innovation in Higher Education, Third Age Pedagogy, Sustainable Development, Commitment Learning)
Sažetak
UN-ov program održivog razvoja do 2030 (poznat kao Program globalnog razvoja zac20130 - Agenda 2030) kroz holistički pristup ponajprije zagovara osiguranje kvalitetnog obrazovanja te promovira mogućnosti cjeloživotnog učenja u cilju izgradnje miroljubivog i uključivog društva. U svjetlu društvenih promjena, uz nastavu i i straživanje sve se više pozornosti posvećuje civilnoj misiji sveučilišta koja kroz suvremeni i sveprisutniji model učenja u zajednici postaje nužna za mogućnost osmišljvanja i izvedbu nastavnih programa kroz koncept održivosti. Kao pozitivan primjer implementacije učenja u zajednici u radu se opisuju izazovi pri implementaiji kolegija "Pedagogija treće životne dobi" na studiju pedagogije Sveučilišta u Rijeci, Filozofskog fakulteta-Odsjeka za pedagogiju tijekom akademske 2016/2017. godine. Rad želi upozoriti na višestruku korist implementacije modela učenja u zajednici te promovirati kvalitetno obrzovanje odraslih koje je usmjereno ka transformativnom i održivom djelovanju u zajednici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
009-0000000-2489 - Perspektive obrazovanja odraslih u Hrvatskoj u koncepciji cjeloživotnog učenja (Klapan, Anita, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka