Pregled bibliografske jedinice broj: 1013640
Leonardo Blažević: Moć marketinga u knjižnom nakladništvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543
Leonardo Blažević: Moć marketinga u knjižnom nakladništvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543 // Medijska istraživanja, 24 (2018), 2; 127-131 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1013640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Leonardo Blažević: Moć marketinga u knjižnom nakladništvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543
(Leonardo Blažević: Marketing power in book publishing, published by Jesenski i Turk, Zagreb, June 2016, 294 p. ISBN 9789532227543)
Autori
Grmuša, Tanja
Izvornik
Medijska istraživanja (1330-6928) 24
(2018), 2;
127-131
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
knjiga ; marketing ; nakladništvo ; kulturna proizvodnja ; menadžment ; odnosi s medijima ; odnosi s čitateljima
(the book ; marketing ; publishing ; cultural production ; management ; relations with the media ; relations with readers)
Sažetak
Knjiga ''Moć marketinga u knjižnom nakladništvu'' propituje kulturnu proizvodnju i kulturnu potrošnju. Polazeći od povijesnog razvoja knjige kao medija, autor nadalje upoznaje čitatelja s relevantnim podacima o čitanosti, ali i izdavaštvu općenito, te pojašnjava značaj primjene marketinga u nakladništvu. Nakon teorijskog uvoda koji donosi okvir o nakladništvu, veći je dio knjige posvećen rezultatima istraživanja na 30 nakladnika prema unaprijed definiranim kriterijima koje je pokazalo da je poslovanje nakladnika u Hrvatskoj uglavnom stihijsko i bez jasnog strateškog i izdavačkog plana. Nakladnici u većini slučajeva ne provode analizu poslovnog okruženja, već se oslanjaju na dosadašnji provjereni model poslovanja i državne subvencije, a zanemaruju i mišljenje kupaca o proizvodu koji nude. Autor nadalje pojašnjava ulogu cijene u poslovanju i strategiju njihova određeivanja. Iako su odnosi s medijima donekle razvijeni, upozorava se na zanemarivanje odnosa s čitateljima kao konzumentima i ključnim dionicima. Također, razmatra se i položaj e-knjige u Hrvatskoj te potencijali semantičkog weba u kontekstu bolje organizacije informacija i pretraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- SCOPUS, Sociological Abstracts (SA)
- Linguistic and Language Behavior Abstracts (LLBA)
- Social Planning/Policy & Development Abstracts (SOPODA
- Current Index to Journals in Education (CIJE)
- Srce i HIDD
- http://hrcak.srce.hr
- DOAJ (Directory of open access journals
- https://doaj.org/