Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1013640

Leonardo Blažević: Moć marketinga u knjižnom nakladništvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543


Grmuša, Tanja
Leonardo Blažević: Moć marketinga u knjižnom nakladništvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543 // Medijska istraživanja, 24 (2018), 2; 127-131 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 1013640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Leonardo Blažević: Moć marketinga u knjižnom nakladništvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543
(Leonardo Blažević: Marketing power in book publishing, published by Jesenski i Turk, Zagreb, June 2016, 294 p. ISBN 9789532227543)

Autori
Grmuša, Tanja

Izvornik
Medijska istraživanja (1330-6928) 24 (2018), 2; 127-131

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
knjiga ; marketing ; nakladništvo ; kulturna proizvodnja ; menadžment ; odnosi s medijima ; odnosi s čitateljima
(the book ; marketing ; publishing ; cultural production ; management ; relations with the media ; relations with readers)

Sažetak
Knjiga ''Moć marketinga u knjižnom nakladništvu'' propituje kulturnu proizvodnju i kulturnu potrošnju. Polazeći od povijesnog razvoja knjige kao medija, autor nadalje upoznaje čitatelja s relevantnim podacima o čitanosti, ali i izdavaštvu općenito, te pojašnjava značaj primjene marketinga u nakladništvu. Nakon teorijskog uvoda koji donosi okvir o nakladništvu, veći je dio knjige posvećen rezultatima istraživanja na 30 nakladnika prema unaprijed definiranim kriterijima koje je pokazalo da je poslovanje nakladnika u Hrvatskoj uglavnom stihijsko i bez jasnog strateškog i izdavačkog plana. Nakladnici u većini slučajeva ne provode analizu poslovnog okruženja, već se oslanjaju na dosadašnji provjereni model poslovanja i državne subvencije, a zanemaruju i mišljenje kupaca o proizvodu koji nude. Autor nadalje pojašnjava ulogu cijene u poslovanju i strategiju njihova određeivanja. Iako su odnosi s medijima donekle razvijeni, upozorava se na zanemarivanje odnosa s čitateljima kao konzumentima i ključnim dionicima. Također, razmatra se i položaj e-knjige u Hrvatskoj te potencijali semantičkog weba u kontekstu bolje organizacije informacija i pretraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Grmuša, Tanja
Leonardo Blažević: Moć marketinga u knjižnom nakladništvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543 // Medijska istraživanja, 24 (2018), 2; 127-131 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Grmuša, T. (2018) Leonardo Blažević: Moć marketinga u knjižnom nakladništvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543. Medijska istraživanja, 24 (2), 127-131.
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2018}, pages = {127-131}, keywords = {knjiga, marketing, nakladni\v{s}tvo, kulturna proizvodnja, menad\v{z}ment, odnosi s medijima, odnosi s \v{c}itateljima}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja}, volume = {24}, number = {2}, issn = {1330-6928}, title = {Leonardo Bla\v{z}evi\'{c}: Mo\'{c} marketinga u knji\v{z}nom nakladni\v{s}tvu, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, lipanj 2016., 294 str., ISBN 9789532227543}, keyword = {knjiga, marketing, nakladni\v{s}tvo, kulturna proizvodnja, menad\v{z}ment, odnosi s medijima, odnosi s \v{c}itateljima} }
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2018}, pages = {127-131}, keywords = {the book, marketing, publishing, cultural production, management, relations with the media, relations with readers}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja}, volume = {24}, number = {2}, issn = {1330-6928}, title = {Leonardo Bla\v{z}evi\'{c}: Marketing power in book publishing, published by Jesenski i Turk, Zagreb, June 2016, 294 p. ISBN 9789532227543}, keyword = {the book, marketing, publishing, cultural production, management, relations with the media, relations with readers} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • SCOPUS, Sociological Abstracts (SA)
  • Linguistic and Language Behavior Abstracts (LLBA)
  • Social Planning/Policy & Development Abstracts (SOPODA
  • Current Index to Journals in Education (CIJE)
  • Srce i HIDD
  • http://hrcak.srce.hr
  • DOAJ (Directory of open access journals
  • https://doaj.org/





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font