Pregled bibliografske jedinice broj: 1013630
Gabrijela Kišiček: Retorika i politika, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2018., 203 str. ISBN 978-953-222-829-8
Gabrijela Kišiček: Retorika i politika, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2018., 203 str. ISBN 978-953-222-829-8 // Medijske studije, 9 (2018), 18; 127-129 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1013630 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Gabrijela Kišiček: Retorika i politika, Naklada Jesenski i Turk, Zagreb, 2018., 203 str. ISBN 978-953-222-829-8
(Gabrijela Kišiček: Rethoric and politics, published by Jesenski i Turk, Zagreb, 2018, 203 pages)
Autori
Grmuša, Tanja
Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 9
(2018), 18;
127-129
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
mediji ; politička komunikacija ; političari ; javni nastup ; retorika ; komunikacijski stil: populizam ; komunikacijski obrasci ; komunikacijska kultura ; pregovori ; izbori
(media ; political communication ; politicians ; public appearance ; rhetoric ; communication style: populism ; communication forms ; communication culture ; negotiations ; elections)
Sažetak
Knjiga komunikacijske stručnjakinje Gabrijele Kišiček ujedinjuje autoričine analize javnih nastupa političara u sklopu središnje informativne emisije Nove Tv, a donosi i izbor kolumni pisanih za jedan portal. Mediji su snažan komunikacijski kanal za jačanje vidljivosti, ali i osobnu promociju, što je osobito važno u političkoj komunikaciji. Mediji doprinose izgradnji kredibiliteta političara, ali ih mogu jednako brzo i uništiti. Polazeći od povijesnog pregleda prvih retoričara i njihovih govora, autorica pojašnjava ulogu argumentacije i emocija u izgradnji kredibiliteta. Nadalje, uspoređuje komunikacijski stil američkih državnika s odabranim hrvatskim premijerima i njihovim javnim nastupima. Također, otvara se i pitanje uloge populističke retorike na suvremenoj političkoj sceni, pri čemu autorica upozorava na jačanje neželjenih komunikacijskih obrazaca poput predrasuda i govora mržnje koji stvaraju podjele u društvu. Autorica nadalje analizira upotrebu figura riječi u izgradnji komunikacijske kulture koja je ugrožena brojnim retoričkim smicalicama i osobnim napadima na pojedince, koji dokazuju važnost jačanja vođenja pregovora i rasprava, posebno u izbornim ciklusima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Emerging Sources Citation Indeks
- Scopus
- ProQuest - Social Science Database i Social Science Premium Collection
- ERIH PLUS, HRČAK
- DOAJ