Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1013574

Miro Radalj: Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama, HUOJ ; Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb, 199 str., ISBN 978-953-169- 402-5


Grmuša, Tanja
Miro Radalj: Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama, HUOJ ; Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb, 199 str., ISBN 978-953-169- 402-5 // Medijske studije, 9 (2018), 18; 123-125 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)


CROSBI ID: 1013574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Miro Radalj: Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama, HUOJ ; Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb, 199 str., ISBN 978-953-169- 402-5
(Miro Radalj: Public Relations in Nonprofit Organizations, HUOJ ; Croatian University Publishing, Zagreb, 199 pages, ISBN 978-953- 169-402-5)

Autori
Grmuša, Tanja

Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 9 (2018), 18; 123-125

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo

Ključne riječi
odnosi s javnošću ; neprofitne organizacije ; imidž ; menadžment ; integrirana marketinška komunikacija ; crowdfunding i fundraising kampanje ; lobiranje
(public relations ; non-profit organizations ; image ; management ; integrated marketing communication ; crowdfunding and fundraising campaigns ; lobbying)

Sažetak
Knjiga ''Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama'' prvo je djelo takve vrste koje obrađuje mogućnosti primjene odnosa s javnošću u neprofitnom sektoru. Autor analizira organizacijski ustroj i menadžment neprofitnih organizacija, naglašavajući njihovu medijsku eksponiranost i loš imidž opterećen brojnim aferama. Nadalje, govori se o tehnikama strateškog planiranja i upravljanja odnosima s medijima, kao i zagovara pristup integriranog marketinškog komuniciranja. Posebno poglavlje posvećeno je financiranju neprofitnih organizacija kroz crowdfunding i fundraising kampanje, a analizira se i uloga lobiranja te pojašnjava percepcija sličnosti ove discipline i odnosa s javnošću. Knjiga razmatra i specifična područja odnosa s javnošću u neprofitnim organizacijama (kulturne, humanitarne, vjerske institucije). Na kraju se donose iscrpni prilozi popratne dokumentacije (ugovora) koji reguliraju poslovnu komunikaciju neprofitnih organizacija, kao i njihovo financiranje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Grmuša, Tanja
Miro Radalj: Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama, HUOJ ; Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb, 199 str., ISBN 978-953-169- 402-5 // Medijske studije, 9 (2018), 18; 123-125 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
Grmuša, T. (2018) Miro Radalj: Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama, HUOJ ; Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb, 199 str., ISBN 978-953-169- 402-5. Medijske studije, 9 (18), 123-125.
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2018}, pages = {123-125}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, neprofitne organizacije, imid\v{z}, menad\v{z}ment, integrirana marketin\v{s}ka komunikacija, crowdfunding i fundraising kampanje, lobiranje}, journal = {Medijske studije}, volume = {9}, number = {18}, issn = {1847-9758}, title = {Miro Radalj: Odnosi s javno\v{s}\'{c}u u neprofitnim organizacijama, HUOJ ; Hrvatska sveu\v{c}ili\v{s}na naklada, Zagreb, 199 str., ISBN 978-953-169- 402-5}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, neprofitne organizacije, imid\v{z}, menad\v{z}ment, integrirana marketin\v{s}ka komunikacija, crowdfunding i fundraising kampanje, lobiranje} }
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2018}, pages = {123-125}, keywords = {public relations, non-profit organizations, image, management, integrated marketing communication, crowdfunding and fundraising campaigns, lobbying}, journal = {Medijske studije}, volume = {9}, number = {18}, issn = {1847-9758}, title = {Miro Radalj: Public Relations in Nonprofit Organizations, HUOJ ; Croatian University Publishing, Zagreb, 199 pages, ISBN 978-953- 169-402-5}, keyword = {public relations, non-profit organizations, image, management, integrated marketing communication, crowdfunding and fundraising campaigns, lobbying} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Emerging Sources Citation Indeks
  • Scopus
  • ProQuest - Social Science Database i Social Science Premium Collection
  • ERIH PLUS, HRČAK
  • DOAJ





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font