Pregled bibliografske jedinice broj: 1013574
Miro Radalj: Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama, HUOJ ; Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb, 199 str., ISBN 978-953-169- 402-5
Miro Radalj: Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama, HUOJ ; Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb, 199 str., ISBN 978-953-169- 402-5 // Medijske studije, 9 (2018), 18; 123-125 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
CROSBI ID: 1013574 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Miro Radalj: Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama, HUOJ ; Hrvatska sveučilišna naklada, Zagreb, 199 str., ISBN 978-953-169- 402-5
(Miro Radalj: Public Relations in Nonprofit Organizations, HUOJ ; Croatian University Publishing, Zagreb, 199 pages, ISBN 978-953- 169-402-5)
Autori
Grmuša, Tanja
Izvornik
Medijske studije (1847-9758) 9
(2018), 18;
123-125
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, ostalo
Ključne riječi
odnosi s javnošću ; neprofitne organizacije ; imidž ; menadžment ; integrirana marketinška komunikacija ; crowdfunding i fundraising kampanje ; lobiranje
(public relations ; non-profit organizations ; image ; management ; integrated marketing communication ; crowdfunding and fundraising campaigns ; lobbying)
Sažetak
Knjiga ''Odnosi s javnošću u neprofitnim organizacijama'' prvo je djelo takve vrste koje obrađuje mogućnosti primjene odnosa s javnošću u neprofitnom sektoru. Autor analizira organizacijski ustroj i menadžment neprofitnih organizacija, naglašavajući njihovu medijsku eksponiranost i loš imidž opterećen brojnim aferama. Nadalje, govori se o tehnikama strateškog planiranja i upravljanja odnosima s medijima, kao i zagovara pristup integriranog marketinškog komuniciranja. Posebno poglavlje posvećeno je financiranju neprofitnih organizacija kroz crowdfunding i fundraising kampanje, a analizira se i uloga lobiranja te pojašnjava percepcija sličnosti ove discipline i odnosa s javnošću. Knjiga razmatra i specifična područja odnosa s javnošću u neprofitnim organizacijama (kulturne, humanitarne, vjerske institucije). Na kraju se donose iscrpni prilozi popratne dokumentacije (ugovora) koji reguliraju poslovnu komunikaciju neprofitnih organizacija, kao i njihovo financiranje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Emerging Sources Citation Indeks
- Scopus
- ProQuest - Social Science Database i Social Science Premium Collection
- ERIH PLUS, HRČAK
- DOAJ