Pregled bibliografske jedinice broj: 1013544
Društvene mreže kao medij promocije turističkih odredišta kod mladih
Društvene mreže kao medij promocije turističkih odredišta kod mladih // Media, culture and public relations, 8 (2017), 2; 182-193 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 1013544 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društvene mreže kao medij promocije turističkih odredišta kod mladih
(Social networks as a media for promotion tourist destinations by youth)
Autori
Anđelić, Vedrana ; Grmuša, Tanja
Izvornik
Media, culture and public relations (1333-6371) 8
(2017), 2;
182-193
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
turistička destinacija, internetske platforme, studentska populacija, društvene mreže, anketa
(tourist destination, internet platforms, student population, social networks, survey)
Sažetak
Uspjeh turističke destinacije na tržištu, u vrijeme napredne tehnologije i velikih očekivanja ljudi, postaje sve teže postići bez kvalitetne prisutnosti na internetu. Komunikacijske i marketinške strategije u digitalno doba moraju udovoljiti zahtjevu suvremenog čovjeka koji želi da mu se pristupa jedinstveno i u skladu s njegovim potrebama. To je posebice izraženo kod mladih kao najzahtjevnije skupine potrošača, koji odluku o odabiru turističke destinacije donose na temelju informacija koje konzumiraju putem brojnih komunikacijskih kanala, pri čemu prednjače društvene mreže. Ovaj rad analizira povezanost između društvenih mreža, kao suvremenog sredstva za prenošenje informacija, s donošenjem odluke o odabiru turističke destinacije kod studentske populacije. Istraživački dio rada nastoji ispitati načine korištenja društvenih mreža kod studentske populacije za odabir lokacije odmora, utvrditi razlike o ulozi društvenih mreža pri donošenju odluke o odabiru turističke destinacije s obzirom na dob i financijski status ispitanika te analizirati njihovu praksu dijeljenja iskustava s ostalim korisnicima. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku od 100 ispitanika metodom ankete, među studentima Specijalističkog diplomskog stručnog studija marketinga i komunikacija Visoke poslovne škole Zagreb s pravom javnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti